ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer greit i dagliglivet, men syns det er veldig urimelig at jeg må betale full pris for månedsabonnomentet, når de var mobiloperatøren min i kun 2 dager den mnd før jeg byttet til en annen mobiloperatør (av andre årsaker). Får bare beskjed av kundeservice at dette er en prinsippsak hos Ice.
Hei Torun. I henhold til ice sine abonnementsvilkår må abonnementet betales ut den måneden oppsigelsen blir gjennomført. Mvh ice
Ble fakturert full måned ved bytte fra ice selv om abonnemenetet kun var operativt noen timer av den første dagen. Ved kontakt med kundeservice ville ikke de hjelpe, og jeg ble bedt om at slik er det bare. 400 kr for et abonnement for en dag, det mente de på kundeservice var etisk riktig.
Hei Adam. Om du tok kontakt og angret ditt kjøp samme dagen det ble aktivert er det litt rart om du må betale. Vi kan bare svare på generel basis her, men ønsker du at vi skal se nærmere på det er det bare å kontakte kundeservice: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Hilsen ice
ICE er et supert selskap, som leverer gode tjenester til en overkommelig pris. God servie.
Hei, Glenn Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Hadde et helt ok abbo så ble prisen triplet over natten. Nye abbo har mer data, men bruker generelt ikke mer enn 50-150mb i mnd.
Hei, Patrick Dette er leit å høre. Det skjer fra tid til annen at det blir endringer i priser og portefølje, og det er dessverre ikke enkelt å tilpasse porteføljen til alle. Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning til deg. :) Mvh. Anne ice.no
God service og ålreit pris. Er godt fornøyd med Ice.
Hei, Magnus Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Liker ikke prisøkningen på mobil bedrift.Har blitt oppringt av en annen operatør og vurderer å bytte.Skuffet
Hei, Theis Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss gjerne en e-post med litt mer informasjon til [email protected], så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning for bedriften din. Mvh. Anne ice.no
Får ikke tatt i bruk nytt sim kort. Får kun at den ikke finnet siden når jeg scannet QR-koden. Generelt dårlig info i brevet, om å etablere profil (på vegne av barn)
Hei, Janne Dette høres ut som noe vi må sjekke opp. Vi får ikke hjulpet deg her, men send oss en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no