ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempefornøyd med ice. Har vært kunde i Telia i 8 år og byttet for første gang for 1 år siden når de hadde Black Week tilbud - 40 GB til 299. Jeg var skeptisk siden nettet deres er ganske nytt men ble fort positivt overrasket med god hastighet og kundeservice. Skulle ønske at de var raskere med å komme med 5G men hastighetene er ganske gode selv med 4G.
Hei, Mathias Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, det setter vi stor pris på. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Meget bra mye data til en bra pris snakker med mine venner
Hei, Bjørn Det er flott å høre at du er fornøyd med ice! Vi håper det fortsatt sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Poor network, very often disconnect. Sometimes mobile internet doesn't work
Hello, Usama It's sad to hear that your subscription doesn't work well at your place. Please contact our customer support and we will check for problems in your area. You can contact our customer support by phone 21 00 00 00 or via our customer chat at ice.no. :) Best regards Anne ice.no
svindelselskap med aggressiv markedsføring ved aktivering av SIM-kortet, omdirigerte QR-koden til kortet meg til et skjema, hvoretter penger fra 100 til 400 KR per uke begynte å bli trukket fra bankkontoen min. Så etter slutten av kampanjen som SIM-kortene ble levert for, koblet de meg uavhengig til pakken og fakturerte meg 619 kr. uten å være enig med meg. frarøver meg retten til å velge. Påførte meg skade på 2000 kr. Om to måneder vil vi gi meg SIM-kort under kampanjen "PRØV OSS for 1 krone". SVINDEL
Hei I alle dager, dette må vi få sjekket opp. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på saken hos deg. Mvh. Anne ice.no
Scam selskap og dårlig kundeservice!! Nr mitt ble spoofet for ca 5 mndr siden. Ba om ett nytt spesifikt nr, de kunne ikke tilby dette, så jeg ville si opp abonnement hos dem, og bytte til telia, som kunne tilby meg det jeg ville ha. Har nå funnet ut at jeg har blitt trukket månedlig for abonnementet som ikke har vært aktivt i 5 måneder . Of han på kundesenteret mener det ikke ble sagt opp, og jeg kunne ikke be om samtalen siden den kun lagres i 3 mnder, til deres fordel.
Hei, Charlotte Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det jo ikke være. Vi får bare beklage ulempene dette har medført deg. Mvh Marianne Bytt.no
Billig data, rollover og god familie-løsning, alt jeg trenger!
Hei, Karl Så koselig å se att du er fornøyd med vår data mengde :) Ønsker deg en fin dag. Mvh Marianne Bytt.no
Fungerer. Man kan ringe, og man kan surfe. Stort sett dekning der vi ferdes. Forventer ikke så mye mer.
Hei, Thomas Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Ice