ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Scam selskap og dårlig kundeservice!! Nr mitt ble spoofet for ca 5 mndr siden. Ba om ett nytt spesifikt nr, de kunne ikke tilby dette, så jeg ville si opp abonnement hos dem, og bytte til telia, som kunne tilby meg det jeg ville ha. Har nå funnet ut at jeg har blitt trukket månedlig for abonnementet som ikke har vært aktivt i 5 måneder . Of han på kundesenteret mener det ikke ble sagt opp, og jeg kunne ikke be om samtalen siden den kun lagres i 3 mnder, til deres fordel.
Hei, Charlotte Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det jo ikke være. Vi får bare beklage ulempene dette har medført deg. Mvh Marianne Bytt.no
Billig data, rollover og god familie-løsning, alt jeg trenger!
Hei, Karl Så koselig å se att du er fornøyd med vår data mengde :) Ønsker deg en fin dag. Mvh Marianne Bytt.no
Fungerer. Man kan ringe, og man kan surfe. Stort sett dekning der vi ferdes. Forventer ikke så mye mer.
Hei, Thomas Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Ice
God service.Har vært kunde i mange år..har vært godt fornøyd..Men har for dårlig dekning nå,her jeg bor.
Hei, Geiros Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, og vi er i gang med å rulle ut 5G også😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Marianne Bytt.no
Et umoralsk forferdelig selskap. Lyver og står ikke for sine egne feil. Anbefaler ingen å få abonnoment hos dem, selger bare lurer deg, og de nekter for det. Jeg byttet over til Ice fra Phonero. Jeg er selv kjent med at mange selgere lyver, så jeg stilte en rekke kontrollspørsmål. Mitt viktigste spørsmål var: dekker dere kostnaden dersom min bindingstid blir brutt og jeg får gebyr om jeg går over til dere? Selger svarte: ja vi fikser alt med overføringen og dekker alt av gebyrer. Selger var ivrig for å legge på etter jeg godtok tilbud fra ICE, og ville ikke sende leg bekreftelse på avtalen via e-post. Så fikk jeg faktura på 4000kr fra Phonero som Ice nektet å dekke og nektet for at selger hadde lovet dette. Ice lyttet på lydopptak og nektet at selger hadde lovet meg å dekke kostnad for overføring til dem. De delte heller ikke lydopptak med meg, så de hadde heller ingen bevis imot meg. Heldigvis tok Phonero meg tilbake kostnadsfritt så jeg slapp bruddgebyr. Phonero reddet meg da ice holdt på å koste meg 4000kr!!!
Hei, Amalie Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Vi kan ikke annet enn å beklage for att du fikk opplevde dette. Mvh Marianne Bytt.no
Enkelt å bytte mellom ulike abonnement. Ok pris. Litt dyrt. Kunne hatt litt mer valgmulighet på datapakker på trådløst bredbånd
Hei Sondre 😊 Så flott å høre at du trives med våre tjenester 💛 Ta gjerne kontakt med oss for å høre angående prisløsninger, eller vent til black week for flere gode tilbud! Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Ikke den dekningsgraden helt nord i Norge som jeg forventet
Hei Kine! Så trist å høre at du ikke opplever den beste dekningen i Nord-Norge.. Ta gjerne kontakt med oss på vårt kundesenter på 21 00 00 00, eller på chat via ice.no så vi kan se om det er noe vi kan hjelpe med. 💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no