ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Poor network, very often disconnect. Sometimes mobile internet doesn't work
Hello, Usama It's sad to hear that your subscription doesn't work well at your place. Please contact our customer support and we will check for problems in your area. You can contact our customer support by phone 21 00 00 00 or via our customer chat at ice.no. :) Best regards Anne ice.no
svindelselskap med aggressiv markedsføring ved aktivering av SIM-kortet, omdirigerte QR-koden til kortet meg til et skjema, hvoretter penger fra 100 til 400 KR per uke begynte å bli trukket fra bankkontoen min. Så etter slutten av kampanjen som SIM-kortene ble levert for, koblet de meg uavhengig til pakken og fakturerte meg 619 kr. uten å være enig med meg. frarøver meg retten til å velge. Påførte meg skade på 2000 kr. Om to måneder vil vi gi meg SIM-kort under kampanjen "PRØV OSS for 1 krone". SVINDEL
Hei I alle dager, dette må vi få sjekket opp. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på saken hos deg. Mvh. Anne ice.no
Scam selskap og dårlig kundeservice!! Nr mitt ble spoofet for ca 5 mndr siden. Ba om ett nytt spesifikt nr, de kunne ikke tilby dette, så jeg ville si opp abonnement hos dem, og bytte til telia, som kunne tilby meg det jeg ville ha. Har nå funnet ut at jeg har blitt trukket månedlig for abonnementet som ikke har vært aktivt i 5 måneder . Of han på kundesenteret mener det ikke ble sagt opp, og jeg kunne ikke be om samtalen siden den kun lagres i 3 mnder, til deres fordel.
Hei, Charlotte Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det jo ikke være. Vi får bare beklage ulempene dette har medført deg. Mvh Marianne Bytt.no
Billig data, rollover og god familie-løsning, alt jeg trenger!
Hei, Karl Så koselig å se att du er fornøyd med vår data mengde :) Ønsker deg en fin dag. Mvh Marianne Bytt.no
Fungerer. Man kan ringe, og man kan surfe. Stort sett dekning der vi ferdes. Forventer ikke så mye mer.
Hei, Thomas Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Ice
God service.Har vært kunde i mange år..har vært godt fornøyd..Men har for dårlig dekning nå,her jeg bor.
Hei, Geiros Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, og vi er i gang med å rulle ut 5G også😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Marianne Bytt.no
Et umoralsk forferdelig selskap. Lyver og står ikke for sine egne feil. Anbefaler ingen å få abonnoment hos dem, selger bare lurer deg, og de nekter for det. Jeg byttet over til Ice fra Phonero. Jeg er selv kjent med at mange selgere lyver, så jeg stilte en rekke kontrollspørsmål. Mitt viktigste spørsmål var: dekker dere kostnaden dersom min bindingstid blir brutt og jeg får gebyr om jeg går over til dere? Selger svarte: ja vi fikser alt med overføringen og dekker alt av gebyrer. Selger var ivrig for å legge på etter jeg godtok tilbud fra ICE, og ville ikke sende leg bekreftelse på avtalen via e-post. Så fikk jeg faktura på 4000kr fra Phonero som Ice nektet å dekke og nektet for at selger hadde lovet dette. Ice lyttet på lydopptak og nektet at selger hadde lovet meg å dekke kostnad for overføring til dem. De delte heller ikke lydopptak med meg, så de hadde heller ingen bevis imot meg. Heldigvis tok Phonero meg tilbake kostnadsfritt så jeg slapp bruddgebyr. Phonero reddet meg da ice holdt på å koste meg 4000kr!!!
Hei, Amalie Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Vi kan ikke annet enn å beklage for att du fikk opplevde dette. Mvh Marianne Bytt.no