ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri hatt problemer med Ice abo, både dekning, faktura sms,MMS funker perfekt.
Hei, Jkaufmann Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og tjenestene vi leverer, det setter vi stor pris på. =D Mvh. Malin ice.no
Har hatt ice i mange år, og vært fornøyd så langt. Nå når jeg trenger ekstra sim kort, fikk jeg først beskjed om at de ikke hadde tilbud om tvilling kort. Bestilte derfor mobilt bredbånd fra Telenor. Etter dette får jeg beskjed at ice likevel har tvillingkort. Likevel er det et stort minus, at en kun kan få 1 kort pr abonnement, da en ofte kan trenge flere (jeg må ha 2 ekstra). Hos f.eks Telenor kan en få flere kort! Ønsket så å få tvilling kort hos ice for å ha alt samlet, og sjekket opp data frihet, men det er et STORT minus at denne tjenesten ikke følger tvilling til kortet, og da er en like langt. Ser ut til at Ice ikke kan levere det vi ser etter, og da vi ønsker å ha alt samlet, vurderer vi å bytte til noen som kan tilby det vi ser etter.
Hei, Liss Det er godt å høre at du har vært fornøyd med oss frem til nå, og vil jo gjerne at du fortsatt være det. Send oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi se om vi kan finne en god løsning for deg. Mvh. Anne ice.no
Styr unna de som kan, ikke finn på å skaffe et abonnement hos Ice.no. Ringte Ice.no kundesupport fredag 12.mars for å forsikre meg om at de sendte til folkeregistrert adresse. De bekreftet at de gjorde det, og jeg bestilte mandag 15.mars. Pakken blir selvfølgelig sendt til feil adresse 1700km unna. 17.mars klokken 09:16 ringte jeg kundesupport og spurte om de kunne sende pakken til riktig adresse. Mannen i telefonen sa at han skulle fikse det med en gang, og jeg la på. Klokken 17 samme dag, 7 timer og 44 minutter senere, hadde fortsatt ikke pakken blitt videresendt, så da ringte jeg Posten for å få de til å sende pakken videre. Jeg spurte dem om de hadde fått noe beskjed fra Ice.no, men damen i telefonen kunne bekrefte at det aldri hadde kommet noen slik beskjed. Det endte opp med at damen fikset det på 3 minutter, og pakken fikk ny status, i tillegg til at jeg måtte 100kr for videresending for en pakke som Ice.no sendte feil. Ice.no tar 100kr for frakt, og jeg måtte betale 100kr for å rette opp i det, totalt 200kr. Pakken er selvfølgelig forsinket, og jeg har gått glipp av viktig arbeid. Oppsummert: 2 ganger har kundesupport hos Ice.no misinformert og løyet til meg. Ice.no har påført meg ekstra kostnader i form av tapt arbeid og ekstra gebyr fra Posten. Pakken har blitt forsinket. Alt dette før jeg faktisk har startet et abonnement hos dem. Styr unna de som kan, ikke finn på å skaffe et abonnement hos Ice.no.
Hei, Frode Dette var ikke grei lesning. Her vil jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Gå opp hvis du vil avbryte. Selv om din data allerede er i begin av oppsigelse, vil ice utsette oppsigelsen hvis ikke alt er i teksten din igjen, og du må betale en måned til. Spørsmålene om angivelig manglende data blir stilt med en forsinkelse på mange dager. Hvis du klager på det, er det ingen reaksjon.
Hei, Sibylle Det er leit å høre at du hadde en slik opplevelse. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken. Mvh. Anne ice.no
Betalte utenlandspakke, kan ikke brukes da har ikke nett. Har prøvd alle mulig måter. Fulgte veiledningen til ice, men likevel ingen løsning!
Hei, Tahir! Veldig leit å høre at du ikke får det til å fungere. Når du skriver at du ikke har nett, kan det virke som du ikke får dekning i det hele tatt. Forsøk gjerne en restart at telefonen, da dette ofte løser problemet :) Dersom dette ikke bedrer problemet, kan du sende oss en epost med fult navn og mobilnummer til [email protected] slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ha en flott dag! :) Mvh. Kristine ice.no
I forhold til min erfaring jeg har vært veldig fornøyd, selv om når telefonsalg-folk kom med tilbud jeg måte bare si ¨Nei, takk¨. Selv betaler 300kr for 15Gb.
Hei, Sam Så godt å høre at du har vært fornøyd, håper du fortsetter med det! :D Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Har hatt mobilabonoment fra Ice i over et halvt år og er veldig fornøyd. Ice har bygget ut sitt eget nett de fleste steder, og stedene hvor de ikke har bygget ut eget nett har man tilgjengelig Telia sitt nett så egentlig tisvarer kombinasjonen av disse to nesten like god dekning som med Telenor, men fortsatt tror jeg Telenor generelt har bittelitt bedre dekning. Prisen jeg har i dag er den samme som jeg hadde hos Telenor, men har 15GB data istenfor 4GB til den samme prisen. I tillegg så har Ice en fin funksjon som gjør at men kan legge til 1000GB for kun 99kr ekstra de månedene man trenger det. Denne dataen kan riktignok kun brukes der ice har bygget ut sitt eget nett, men med en hytte som har dekning fra ice sitt eget nett kan man i praksis aldri klare å gå tom for data uansett hvor mye film man streamer med full kvalitet.
Hei, Magnus Slike ord varmer langt inn i hjerterota! Hyggelig å høre at du er fornøyd fra A til Å. Ingenting gleder meg mer :) Vi er stolte av å kunne gi deg dekningen og hastigheten du trenger til lav pris, og det fantastiske er at vi fortsetter utbyggingen av vårt eget nett :D Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no