⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 009 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 009 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 009 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 434
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 009 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer ikke i utland

Omtale av  Tahir

Betalte utenlandspakke, kan ikke brukes da har ikke nett. Har prøvd alle mulig måter. Fulgte veiledningen til ice, men likevel ingen løsning!

Svar fra ice
19.03.2021 14:33

Hei, Tahir! Veldig leit å høre at du ikke får det til å fungere. Når du skriver at du ikke har nett, kan det virke som du ikke får dekning i det hele tatt. Forsøk gjerne en restart at telefonen, da dette ofte løser problemet :) Dersom dette ikke bedrer problemet, kan du sende oss en epost med fult navn og mobilnummer til [email protected] slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ha en flott dag! :) Mvh. Kristine ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjempe fornøyd

Omtale av  Sam

I forhold til min erfaring jeg har vært veldig fornøyd, selv om når telefonsalg-folk kom med tilbud jeg måte bare si ¨Nei, takk¨. Selv betaler 300kr for 15Gb.

Svar fra ice
17.03.2021 09:59

Hei, Sam Så godt å høre at du har vært fornøyd, håper du fortsetter med det! :D Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no

Lav pris og god dekning de fleste steder

Omtale av  Magnus

Har hatt mobilabonoment fra Ice i over et halvt år og er veldig fornøyd. Ice har bygget ut sitt eget nett de fleste steder, og stedene hvor de ikke har bygget ut eget nett har man tilgjengelig Telia sitt nett så egentlig tisvarer kombinasjonen av disse to nesten like god dekning som med Telenor, men fortsatt tror jeg Telenor generelt har bittelitt bedre dekning. Prisen jeg har i dag er den samme som jeg hadde hos Telenor, men har 15GB data istenfor 4GB til den samme prisen. I tillegg så har Ice en fin funksjon som gjør at men kan legge til 1000GB for kun 99kr ekstra de månedene man trenger det. Denne dataen kan riktignok kun brukes der ice har bygget ut sitt eget nett, men med en hytte som har dekning fra ice sitt eget nett kan man i praksis aldri klare å gå tom for data uansett hvor mye film man streamer med full kvalitet.

Svar fra ice
17.03.2021 09:59

Hei, Magnus Slike ord varmer langt inn i hjerterota! Hyggelig å høre at du er fornøyd fra A til Å. Ingenting gleder meg mer :) Vi er stolte av å kunne gi deg dekningen og hastigheten du trenger til lav pris, og det fantastiske er at vi fortsetter utbyggingen av vårt eget nett :D Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no

Dårlig kundeservice og nett

Omtale av  Anine

Veldig dårlig kundeservice. Ringer inn å forteller at det er noe galt med nettet. Fikk flere dager uten nett. Når jeg sendte meld å sa ifra at dem ikke kan ta betalt når de ikke gir meg tilgang til nettet så ble det fikset å virket i 2 døgn så var det samme igjen. Å tillegg får jeg beskjed om å fikse dette selv. Jeg betaler for et Internett å da forventer jeg at de skal sørge for at det fungerer. Jeg fortalte at jeg ikke har pc så jeg fikk ikke fikset det. Da fikk jeg beskjed om å ringe Telia å be dem hjelpe meg. Hallo i luken. Hva har Telia med mobilt bredbånd hos Ice?! Ingenting. Veldig gla for at jeg har sagt opp internettet å jeg kommer til å fraråde alle jeg kjenner å møter på å ikke bestille Internett fra Ice. Elendig kundeservice og Internett. Kommer aldri til å bestille Internett fra Ice noen gang. Å det mener jeg. Så styr unna Ice folkens. Finn noe bedre Internett som også har bedre kundeservice.

Svar fra ice
17.03.2021 09:59

Hei, Anine Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss! Vi ønsker å kunne yte den beste kundeservicen som overhodet mulig, og setter stor pris på tilbakemeldingen din. Dette vil vi ta med oss videre. Er du slik at du allerede har byttet operatør, eller vurderer du dette? Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her dersom du ikke allerede har sagt opp, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til [email protected] Husk å legge ved navn og mobilnummer. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no

Fastpris 27 dager etter oppsigelse

Omtale av  Marius

Skiftet abonnement fra ice 30 gb til en annen operatør i slutten av februar. Overføring skjedde 03.03.21, kl. 11.00. Siden mars ble påbegynt har Ice spesifisert en regning fra 01.03 - 31.03-21. Altså 450 kr for mindre enn 2,5 dager med 30 gb i Norge. Dager jeg tilbragte med fri wifi hjemme hos mine foreldre, dermed minimal bruk av mobildata. Den videre bruken av abonnementet er umulig å få da nummeret er overført ny operatør. Jeg tok kontakt med kundeservice torsdag kveld den 11.03, hvor en hyggelig rådgiver henviste til brukeravtalen hvor kunde visstnok skal betale for hver påbegynte hele måned. Jeg leste da gjennom brukeravtalen, men kunne ikke finne noe som forsvarer denne henvisningen. Nå må jeg betale 450 kr for tilnærmet ubrukte 30 gb, mens nummeret ble overført til annen operatør 03.03-21, kl 11.00. Dere har mulighet til å endre fakturaens beløp da jeg har avtalegiro. Det er bare til å trekke faktura og utstede en ny jeg må godkjenne i min nettbank. Enkel løsning på mitt problem som betyr dobbel faktura for mobil i mars måned. Jeg har tidligere kun hatt gode erfaringer med både dekning, pris og kundeservice. Jeg har derfor vært kunde hos dere i en årrekke. Jeg har delt min erfaring med familie og venner. Dette er derimot så ræva at det er umulig for meg å ikke fortelle dette. Å ta seg betalt for et telefonabonnement 27 dager etter nummeret er overført til en annen operatør er direkte uetisk. Henviser en til brukeravtalen bør en også spesifisere henvisningen. Jeg har skissert en løsning over og vil skrive ny omtale uavhengig av enden på denne visen. Dagen etter faktura er trukket.

Svar fra ice
17.03.2021 09:44

Hei, Marius Jeg setter pris på å høre at du har gode erfaringer med oss fra tidligere av. Derimot var det synd å høre at du føler det motsatt etter å ha forlatt oss. I utgangspunktet ville jeg anbefalt å melde flytting til ny operatør den siste dagen i måneden for å unngå dobbelfakturering for samme periode til to ulike operatører. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og mobilnummeret dette gjelder for så skal i få sett nærmere på saken. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt greit

Omtale av  Judith J

Bra og ryddig abonnement og helt grei dekning og ganske bra på pris .. o.s.v.

Svar fra ice
17.03.2021 09:44

Hei, Judith Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet, både når det gjelder dekning og pris :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no

Jeg har aldri vært borte i et så vanskelig kundeforhold noen sinne

Omtale av  Lene H. E

Å vere kunde hos ice har vært utrolig frustrerende og vanskelig. De er så lite hjelpsomme, hyggelige og informative. Selv etter avsluttet abonnement klarer de å gjøre det vanskelig for meg som kunde. Jeg vil på det sterkeste anbefale å velge et annet selskap.

Svar fra ice
08.03.2021 09:41

Hei, Lene Dette var leit å høre. Send gjerne en e-post med navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken. :) Mvh Anne ice.no

ice har 4 009 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR