ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til ICE 15. juni med 2 måneder gratis frihet. Da fakturaen kom stod det Ice frihet fra 1 juni. Står ingen steder at man må bestille akkurat 1. hver måned for å få 2 måneder. Føler meg ganske lurt når man regner tiden fra 14 dager før man har abonnementet. Mvh Geir.
Hei Geir, Dette skal jeg se på for deg. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummeret og ditt navn, så skal jeg finne ut av det. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Heidi ice.no
Hvorfor fungerer ikke wifi tale offshore, ja jeg vet at Ice sier det fungerer avhengig av hvilken telefon du har, men det gjør det ikke. Ingen jeg kjenner her ute får wifi tale til å fungere med ice abonnement, mens alle med telenor abonnement får wifi tale offshore til å fungere uten problemer??
Hei Trond Dette er en sak vi absolutt må finne ut av. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummeret ditt og ditt navn i e-posten, så vil jeg ta kontakt med deg. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Heidi ice.no
Svarer ikke på mail, ingen hjelp for å løse problemer. Skiftet til ICE etter bra tilbud. Sendte nytt SIM kort på nytt nummer ist for portering av gammelt. Falt snart ut og vi bytter nå tilbake til gammel leverandør!
Hei, Erik Det er leit å høre at du sitter igjen med så dårlig inntrykk av oss. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din. Mvh Christine ice.no
Sa opp abonnementet 1. juni, og må betale for hele juni måned. Greit nok, men ikke på et eneste steg i oppsigelsen ble det nevnt at det ville skje, og kundeservice henviser til vilkår. Har aldri vært med på denne praksisen før, og det er tydelig at de bare ønsker å tappe penger av folk. Ellers hadde de skrevet det i SMS-en jeg fikk når jeg sa opp, for eksempel. En god måte å sikre at kunder aldri kommer tilbake. For ikke å snakke om blodprisene de tar.
Hei! Det er leit å høre at du sitter igjen med et så dårlig inntrykk av oss. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din. Mvh Jonas ice.no
Jeg har glemt mitt passord. Når jeg ber om nytt passord, får jeg beskjed om at jeg har mottatt en mail for å sette passord. Problemet etter x antall forsøk og 6 samtaler med dere, med like mange forskjellige svar!!!, har jeg fortsatt ikke mottatt noen mail. Jeg har blitt lovet at teknisk support skal kontakte meg, men jeg har ikke hørt noe. Nå har jeg holdt på med dette i flere dager, og vurderer sterkt å bytte til annen levrandør! Jeg mener bestemt at jeg har krav på å få tilgang til "Min side"
Hei, Sonja Jeg beklager ulempene dette kan ha medført for deg. Det ville vært supert om du sendte oss en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og navnet ditt, så skal vi undersøke dette for deg. Dette er absolutt noe vi ønsker å se nærmere på. Mvh Jonas ice.no
har faktisk ikke noe bra å si om ice, kjøpte 10gb+1000gb i ice pluss nettet men det viste seg at det nettet eksisterte ikke utenfor storbyer. styr unna!!! spar dere for trøbbelet.
Hei, Knut Det var leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Ice bygger kontinuerlig ut nettverket sitt. Dersom du sender oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og din adresse, kan vi undersøke om det er noe planlagt utbygging i ditt område.
Utgangspunkt skulle kjøpe iPhone med abonnement, da må det være bindingstid med abonnement, var klar over med dette reglene. Hun selgeren laget kontrakt før kreditt sjekk.Siden kreditt sjekk gikk ikke gjennom. Da valgte jeg å kjøpt ut mobilen. Betalt en små beløp med kontant, resten på kort. Derfor valgte jeg abonnement uten bindingstid (de har til og med tilbud den abonnement jeg har valgt i seks mnd. billigere). Etter et års bruk var ikke som forventet, valgte jeg å si opp abonnement. Etterkant krevet de bruddsgebyr som ikke eksistert. Jeg har dokumentert alle papirene, og forklart. På grunn av jeg kunne ikke dokumentert en del av summen blitt betalt med kontant, fordi mobilen har jeg solgt til en annen, og kjøperen fikk med kvittering. Jeg skulle politianmeld dem, men på grunn av helsa min var ikke bra, har ikke nok energi, valgte jeg og betalt for å bli kvitt dem. De har rett og slett ikke noe i orden med arkiv (betalingssystem). EN STOR SVINDEL SELSKAP.
Hei, Cassandra Dette var synd å lese. Send oss gjerne en epost til [email protected] med mobilnummeret eller kundenummeret det gjelder og en kort forklaring av saken slik at vi kan se litt nærmere på dette for deg.