ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det koster å være lojal kunde. Jeg er egentlig fornøyd med ice men jeg kjenner at de er veldig irriterende når dere tilbød en tjeneste som het strex. Og ingen har hørt om dette selskapet / ikke vet hva det går utpå engang. Aldri hørt om strex. Jeg har ikke inngått noe avtale med strex. Strex sender faktura fra øst og vest via ice. Det er viktig å sikre en tydelig og klar avtaleinngåelsesprosess slik at forbrukerne er klar over at de inngår en avtale om en betalingstjeneste og kjenner innholdet i denne. Nå må jeg betale strex 500 kr. og jeg har ikke anelse hva jeg har kjøpt. Har kontaktet både ice og strex men ingen vet hvor/hva pengene går til. Jeg syns dette er så urettferdig og så brutalt.
Hei Per, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd dette. :-( Vi henviser alltid kundene våre til Strex, for informasjon om- og innsigelser på tjenester som er brukt på mobilnummeret. Vi får ikke sett hva tjenesten innebærer, grunnet personvern. Derfor skal det være meget enkelt å logge inn på Strex for å se hva tjenesten gjelder. Til informasjon er det mulig å legge inn en sperre for dette, på Min Side. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ble oppring av en kar, han ville selge ett abo. Virket nokså greit men fikk fort erfare at dårlig dekning var ett minus med det hele. Ble lovet 1000gb ekstra i mnd men lite sa dette mennesket om at dette var med så dårlig hastighet at tiden man bruker på å laste inn en nettside er omtrent like lang som å bygge ett hus! Overhodet ikke fornøyd, nå er det prøvd og jeg går tilbake til det jeg hadde før. Bli bedre på å fortelle kunden hva de virkelig går med på. Bra at sms og ringing går bra, nettet kunne vært adskillig bedre.
Hei Daniel E, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplevde dårlig dekning hos oss. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har mobilt bredbånd fra ICE, opplever regelmessig at hastigheten ligger på under 2 MBs i samme område som jeg måler 60+ på mobilen min som bruker chilimobil. Jeg bor i Oslo så det burde være raskere her. Abonnomentet er riktignok billig, men det er ikke verdt pengene når man sammenligner med hastigheten man får.
Hei Henrik, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever en slik hastighet. :-( Man kan forvente en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Dette for Bredbånd. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
God service, billige abonnementer og mobiltelefoner. IKKE VELG ICE+ ABONNEMENT, dekningen suger og hjemme hos meg fikk jeg max 100kB/s (når jeg sto på verandrarekkverket og holdt telefonen opp).
Hei Stian, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er godt å høre at du så fornøyd med servicen vi gir og abonnementene. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected] om du ønsker jeg skal ta en titt på ice+ dekningen din. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ble oppringt og tilbudt en god pris for et abonnement med lite data, for så å legge til datafrihet. Jeg trodde dette ville gi meg tilnærmet ubegrenset data overalt, men det har vist seg at nettverket ikke fungerer på steder jeg har vært hvor det ville vært naturlig at det skulle fungert. Jeg føler meg derfor lurt, og anbefaler ingen som tenker å f.eks streame mens de reiser å bruke ice.
Hei Gard, Tusen takk for din henvendelse! Vi tar i mot både ris og ros med åpne armer. Det er veldig leit å høre at du hadde denne opplevelsen hos oss. Det skal komme tydelig frem at Data Frihet er en tjeneste som er forbeholdt vårt eget ice+ nettverk. At dette ikke kom tydelig frem er veldig beklagelig. Jeg håper at du utover denne tjenesten har hatt en positiv opplevelse hos oss. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg skiftet fra Telenor til Ice. Har hytte i Engerdal, og bruker nett til TV der også. Men nettet er så tregt, så det fungerer ikke i det hele tatt. Vi bor i Brumunddal, og like tregt her også. Målt hastighet ligger på 12-16 Mbps, på begge plassene. Telenor ligger på mellom 60-80 Mbps. Skal helt klart bytte tilbake til Telenor nett, selv om prisen er dyrere. Hjelper ikke med mye nett, til rimelig pris da det er då tregt som sirup...
Hei Rune N, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever en treg hastighet. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
De er best på mobilabonnement 😊😊😊