ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har mobilt bredbånd fra ICE, opplever regelmessig at hastigheten ligger på under 2 MBs i samme område som jeg måler 60+ på mobilen min som bruker chilimobil. Jeg bor i Oslo så det burde være raskere her. Abonnomentet er riktignok billig, men det er ikke verdt pengene når man sammenligner med hastigheten man får.
Hei Henrik, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever en slik hastighet. :-( Man kan forvente en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Dette for Bredbånd. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
God service, billige abonnementer og mobiltelefoner. IKKE VELG ICE+ ABONNEMENT, dekningen suger og hjemme hos meg fikk jeg max 100kB/s (når jeg sto på verandrarekkverket og holdt telefonen opp).
Hei Stian, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er godt å høre at du så fornøyd med servicen vi gir og abonnementene. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected] om du ønsker jeg skal ta en titt på ice+ dekningen din. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ble oppringt og tilbudt en god pris for et abonnement med lite data, for så å legge til datafrihet. Jeg trodde dette ville gi meg tilnærmet ubegrenset data overalt, men det har vist seg at nettverket ikke fungerer på steder jeg har vært hvor det ville vært naturlig at det skulle fungert. Jeg føler meg derfor lurt, og anbefaler ingen som tenker å f.eks streame mens de reiser å bruke ice.
Hei Gard, Tusen takk for din henvendelse! Vi tar i mot både ris og ros med åpne armer. Det er veldig leit å høre at du hadde denne opplevelsen hos oss. Det skal komme tydelig frem at Data Frihet er en tjeneste som er forbeholdt vårt eget ice+ nettverk. At dette ikke kom tydelig frem er veldig beklagelig. Jeg håper at du utover denne tjenesten har hatt en positiv opplevelse hos oss. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg skiftet fra Telenor til Ice. Har hytte i Engerdal, og bruker nett til TV der også. Men nettet er så tregt, så det fungerer ikke i det hele tatt. Vi bor i Brumunddal, og like tregt her også. Målt hastighet ligger på 12-16 Mbps, på begge plassene. Telenor ligger på mellom 60-80 Mbps. Skal helt klart bytte tilbake til Telenor nett, selv om prisen er dyrere. Hjelper ikke med mye nett, til rimelig pris da det er då tregt som sirup...
Hei Rune N, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever en treg hastighet. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
De er best på mobilabonnement 😊😊😊
Var kunde hos Ice men måtte bryte, fordi umulig å jobbe online med Usb løsning som modem til bærbar. Fallt ut hele tiden, store problemer med Sky-regnskap og mail, problemer med vipps og samtale falt ut mange ganger iløpet av 10 minutter. Måtte avbryte, da jeg skulle ha momsoppgjør og innrapportering av mva til Mva-registret. Ice svarte med å kreve avbruddsgebyr da det var 2 års bindingstid. Men ingenting virket som forespeilet. Huset mitt ligger sentralt i boligområde, men Ice må ha bedre dekning andre plasser. Hva kan bli bedre, ta kunden på alvor og ikke svar med et kort standardsvar.
Hei Viggo, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beleilig at du har opplevd dette. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. På et mobilabonnement er det kun et års binding, ved kjøp av telefon med abonnement. Det er leit du har byttet operatør for jeg skulle gjerne likt å se på saken din! Husk at du er alltid er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har ført en diskusjon med selskapet og fikk følelsen av å bli hørt. Som pensjonist med en årlig avkortning på utbetalinger, blir det lite penger til mobilbruk. Da jeg er mye hjemme med ruter fra sameiet, trenger jeg kun 0 5 GB og det har vært et problem å komme under 1GB? Bruker WhatsApp med kryptering og da blir 100MB for snaut.
Hei Ruppen, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det skulle bare mangle at du blir hørt av oss. Vi setter våre kunder i sentrum. Jeg forstår at 100 MB abonnementet blir litt for snaut, hvis du bruker WhatsApp. Vårt neste abonnement da, er 1 GB. Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en fin dag. :-) Mvh. Cecilie ice.no