ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skiftet fra Telenor til Ice. Har hytte i Engerdal, og bruker nett til TV der også. Men nettet er så tregt, så det fungerer ikke i det hele tatt. Vi bor i Brumunddal, og like tregt her også. Målt hastighet ligger på 12-16 Mbps, på begge plassene. Telenor ligger på mellom 60-80 Mbps. Skal helt klart bytte tilbake til Telenor nett, selv om prisen er dyrere. Hjelper ikke med mye nett, til rimelig pris da det er då tregt som sirup...
Hei Rune N, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever en treg hastighet. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
De er best på mobilabonnement 😊😊😊
Var kunde hos Ice men måtte bryte, fordi umulig å jobbe online med Usb løsning som modem til bærbar. Fallt ut hele tiden, store problemer med Sky-regnskap og mail, problemer med vipps og samtale falt ut mange ganger iløpet av 10 minutter. Måtte avbryte, da jeg skulle ha momsoppgjør og innrapportering av mva til Mva-registret. Ice svarte med å kreve avbruddsgebyr da det var 2 års bindingstid. Men ingenting virket som forespeilet. Huset mitt ligger sentralt i boligområde, men Ice må ha bedre dekning andre plasser. Hva kan bli bedre, ta kunden på alvor og ikke svar med et kort standardsvar.
Hei Viggo, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beleilig at du har opplevd dette. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. På et mobilabonnement er det kun et års binding, ved kjøp av telefon med abonnement. Det er leit du har byttet operatør for jeg skulle gjerne likt å se på saken din! Husk at du er alltid er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har ført en diskusjon med selskapet og fikk følelsen av å bli hørt. Som pensjonist med en årlig avkortning på utbetalinger, blir det lite penger til mobilbruk. Da jeg er mye hjemme med ruter fra sameiet, trenger jeg kun 0 5 GB og det har vært et problem å komme under 1GB? Bruker WhatsApp med kryptering og da blir 100MB for snaut.
Hei Ruppen, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det skulle bare mangle at du blir hørt av oss. Vi setter våre kunder i sentrum. Jeg forstår at 100 MB abonnementet blir litt for snaut, hvis du bruker WhatsApp. Vårt neste abonnement da, er 1 GB. Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en fin dag. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Mobilnett som detter ut hele tiden, svindel og lureri med data frihet, dårlig mobildekning og utrolig dårlig kundeservice
Hei Alfred, Tusen takk for din henvendelse! Dette var leit å høre. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Bra app, gode familiemuligheter til datautveksling, rollover og eu-greier. Fornøyd med forbindelsen, skjelden det er fritt for nett eller for dårlig signal. Prisstigningen den siste tiden har vært grunnen til bytte FRA ice til noe billigere. De har det samme stort sett alle sammen, forskjellen er noe i dekning og hastighet, samt pris.
Hei Leozanta, Tusen takk for din henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med appen vår. :-) For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Husk at du alltid er hjertelig velkommen tilbake til oss! Ha en fin dag videre. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Elendig dekning for mobildata i «mitt» område. Jeg ønsker å fri meg fra avtalen med Ice, siden de ikke leverer det avtalen forutsatte. Saksbehandlere som snakker usant er heller ikke akseptabelt for meg. Jeg vil fri meg fra Ice så fort som mulig, og vil advare alle om å holde seg borte fra denne leverandøren.
Hei Thore H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med mobildata. Dette ønsker jeg å hjelpe med! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no