ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ført en diskusjon med selskapet og fikk følelsen av å bli hørt. Som pensjonist med en årlig avkortning på utbetalinger, blir det lite penger til mobilbruk. Da jeg er mye hjemme med ruter fra sameiet, trenger jeg kun 0 5 GB og det har vært et problem å komme under 1GB? Bruker WhatsApp med kryptering og da blir 100MB for snaut.
Hei Ruppen, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det skulle bare mangle at du blir hørt av oss. Vi setter våre kunder i sentrum. Jeg forstår at 100 MB abonnementet blir litt for snaut, hvis du bruker WhatsApp. Vårt neste abonnement da, er 1 GB. Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en fin dag. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Mobilnett som detter ut hele tiden, svindel og lureri med data frihet, dårlig mobildekning og utrolig dårlig kundeservice
Hei Alfred, Tusen takk for din henvendelse! Dette var leit å høre. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Bra app, gode familiemuligheter til datautveksling, rollover og eu-greier. Fornøyd med forbindelsen, skjelden det er fritt for nett eller for dårlig signal. Prisstigningen den siste tiden har vært grunnen til bytte FRA ice til noe billigere. De har det samme stort sett alle sammen, forskjellen er noe i dekning og hastighet, samt pris.
Hei Leozanta, Tusen takk for din henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med appen vår. :-) For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Husk at du alltid er hjertelig velkommen tilbake til oss! Ha en fin dag videre. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Elendig dekning for mobildata i «mitt» område. Jeg ønsker å fri meg fra avtalen med Ice, siden de ikke leverer det avtalen forutsatte. Saksbehandlere som snakker usant er heller ikke akseptabelt for meg. Jeg vil fri meg fra Ice så fort som mulig, og vil advare alle om å holde seg borte fra denne leverandøren.
Hei Thore H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med mobildata. Dette ønsker jeg å hjelpe med! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Forferdelig kundeservice. Faktisk den verste kundeservicen noensinne! Ringer 6 ganger og få seks ulike svar om en og samme bestilling. Endte opp med å kansellere bestillingen.
Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått en slik opplevelse med kundesenteret vårt. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har mer en 10 ganger så dårlig hastighet på ice + nettverket en vanlig ice dekning med 1 stripe dekning... funket bra i starten men når dem antageligvis så hvor mye av det som ble brukt setter de j#%lene ned hastigheten! STYR LANGT UNNA!!! Kunde servicen har 0 erfaring.. Virker som yngre ''ungdom'' om man kan kalle dem det
Hei Christoffer M, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke er optimal hos deg. :-( Du kan forvente hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s, med 4G. Dette ønsker jeg å ta en titt på! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Til dels dårlig dekning i mitt hytteområde. Dette er et problem, særlig med delt internett.