ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er elendig og det er alltid lang ventetid på telefon. De oppgir ikke epost-adresse til kundene som betyr at det ikke er mulig å få dokumentert hva som ble avtalt i ettertid. Slurvete saksbehandling og vrangvillige.
Hei Aqvamarina! Så leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med å være kunde hos oss, dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her men send oss gjerne en e-post på [email protected] så kan vi gå igjennom det du trenger hjelp til der :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Bor i Molde, mange plasser det ikke er dekning. Til tider er det lang tid å gå inn på sider , står bare å zoomer.
Hei Helen! Så trist å høre at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan få gjort. 😊💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Billig. Aldri problemer. Rask kundeservice. Enkelt.
Hei Nina 😊 Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg, og vi er veldig glad for at det er våre tjenester 💛😍 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Godt fornøyd med abonnement og app. Abonnementet fungerer veldig bra.
Hei, Bjørn Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Tåkelegging, salgstriks, oppdelt i flere leverandører, så de som driver support kan skylde på selgerne, og trekke på skuldrene når det ikke blir som forventet.
Hei, Siri! Slik skal det selvfølgelig ikke være og dette må vi finne ut av. Jeg anbefaler deg derfor at du kontakter oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh. Julie ice.no
Har hatt ice i 2 år, meget fornøyd og god dekning. Bodde da i Trondheim. Etter jeg flyttet til Oslo (veldig sentralt) er det blitt mye dårligere ice + dekning. Snakket med kundeservice som ikke hjalp så veldig utenom en hyggelig kompensasjon. Jeg ønsker dog å være kunde videre, men om vi som bor i oslo har så dårlig dekning blir dette fort alt for dyrt. Data friheten burde være tilgjengelig om man betaler ekstra i måneden. Håper dere kan gjøre noe med dette problemet, da det helt sikkert ikke er bare meg dette gjelder.
Hei, Linda Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekningen i Oslo! Send gjerne en epost til [email protected] med navn og mobilnummer, så skal vi undersøke problemet for deg. Nettverket vårt skal godt utbygd i Oslo, så det er merkelig hvis du opplever veldig svak dekning. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Dårlig dekning i Rogaland + mye støy på sambandet.
Hei, Per Det er leit å høre at dekningen vår ikke levde opp til forventningene dine! Vi bygger stadig ut nettverket vårt, og vi jobber med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker. Vi har nå en estimert befolkningsdekning på 99,6%. Forhåpentligvis kan vi tilby bedre dekning der du ferdes i løpet av nær framtid! Du er da selvfølgelig velkommen til å gi oss et nytt forsøk ved en senere anledning. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no