ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg synes Ice har dårlig kundeservice og tidvis også ganske dårlig dekning.
Hei Henri Beklager at du opplever det slik. Vi jobber hele tiden med å bli bedre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan få rettet opp i dette. Mvh Geir Ice
Sammenlignet med andre og med Ice har jeg pt ikke noen veldig gunstig avtale. Min bindingsavtale med Ice går ut 1. november. Da ser jeg fritt etter bedre tilbud
Hei Hallbjørn. Når avtalen din er over, er du hjetelig velkommen til å fornye den hos Ice Mvh Geir ice.no
Rett og slett utmerket, alt sammen. Har ingen ting som er dårlig.
Hei Bjørn Dette var hyggelig å høre. Mvh Geir ice.no
Funker ikke generelt. Jeg har opplevd at jeg mister data, hadde 60GB og mistet alt på to dager, og de hadde ingen forklaring på hvorfor. I tillegg har jeg slitet flere ganger med å ikke få tjeneste i andre land. Og da har jeg måtte ringt ice, men de får ikke til å fikse det.
Hei, Rebekka Dette høres ut som noe vi må få sjekket opp. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din her. Mvh. Anne ice.no
Øker pris og datamengde uten å gi beskjed. Plutselig et dyrt abonnement. Adjø ICE.
Hei Per Så leit at du ønsker å forlate oss. Vi kan opplyse om at det ble sendt ut informasjon om endringen 29.08.2024 pr epost, app og mine sider. Det er jo slik at varer og tjenester forandres med tiden. ice har også flere ganger endret abonnementene og lagt inn mer data, uten å endre prisene. Dette er faktisk den første prisendringen vi noen gang har gjort, og dette har medført 30,- ekstra pr måned. Mvh Geir ice.no
Forsøkte å chatte med ICE, men chatten deres er så dårlig at jeg ikke mottok svar fra rådgiver på lang tid, og når jeg skrev en ny melding dukket deres meldinger opp. Meldingene de skrev hadde masse spesialtegn i seg så det var ikke mulig å tolke hva de skrev. Elendig hattefunksjon. De endret abonnement uten å varsle meg, og når jeg klagde på det, så mente de det var riktig abonnement for meg. Jeg ba om dato jeg angivelig skulle må mottatt en e-post men det var vanskelig for dem å svare på. Jeg mottok aldri noen e-post som varslet om endring i abonnement.
Hei, Kamilla Det er veldig leit at du ikke er fornøyd med kundeservice og at du ikke fikk svar på dine spørsmål.. Vi sendte ut informasjon på e-post i slutten på august. Endring i priser og abonnement gjelder fra 01. oktober 2024. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], hvis du har flere spørsmål eller ønsker hjelp. Mvh Julie ice.no
Hadde ice i mange år uten problemer. Hadde pakken på 199kr mnd. Fikk regning for denne mnd på 299kr uten å har bestilt denne nye abonnemang. Ring de å det var Take it or leave it. Lyse på sitt beste.
Hei, Steven Det er veldig leit at dette har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken en gang til. Mvh Julie ice.no