ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Funker bra, + slapp å betale en mnd da det var tull med mobildata i utlandet 1 dag
Hei, Kine Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Øker pris og forsvarer det med å øke datamengde som jeg over hode ikke trenger
Hei, Eyvind Det er leit å høre at den siste endringen av abonnementene våre ikke passet for deg. Vi har full forståelse for at en prisøkning aldri kommer beleilig, men det skjer dessverre fra tid til annen. Denne gangen var det vår tur. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med litt informasjon om ditt kundeforhold, så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Telefon blir lagt på.....når folk prøver å ringe meg
Hei, Alseth Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Vi får dessverre ikke hjulpet deg her på åpen vegg, men send oss gjerne en henvendelse med litt informasjon om deg og kundeforholdet ditt til [email protected], så skal vi se hva vi har registrert for deg. Mvh. Anne ice.no
Jeg synes Ice har dårlig kundeservice og tidvis også ganske dårlig dekning.
Hei Henri Beklager at du opplever det slik. Vi jobber hele tiden med å bli bedre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan få rettet opp i dette. Mvh Geir Ice
Sammenlignet med andre og med Ice har jeg pt ikke noen veldig gunstig avtale. Min bindingsavtale med Ice går ut 1. november. Da ser jeg fritt etter bedre tilbud
Hei Hallbjørn. Når avtalen din er over, er du hjetelig velkommen til å fornye den hos Ice Mvh Geir ice.no
Rett og slett utmerket, alt sammen. Har ingen ting som er dårlig.
Hei Bjørn Dette var hyggelig å høre. Mvh Geir ice.no
Funker ikke generelt. Jeg har opplevd at jeg mister data, hadde 60GB og mistet alt på to dager, og de hadde ingen forklaring på hvorfor. I tillegg har jeg slitet flere ganger med å ikke få tjeneste i andre land. Og da har jeg måtte ringt ice, men de får ikke til å fikse det.
Hei, Rebekka Dette høres ut som noe vi må få sjekket opp. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din her. Mvh. Anne ice.no