ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp Lett å få tak i på tlf v. Spm. Billig Hatt et par episoder hvor folk ikke har kommet igjennom på tlf til meg. Usikker på om det er dekningsproblem hos ICE.
Hei, Lisa Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundesupport. Opplever du flere problemer med abonnementet ditt, ser vi gjerne at du sender oss en e-post til [email protected]. Vi må da se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Elendig dekning, folk har problemer med å høre meg i andre enden. Men de overfakturerer aldri på mobildata hvis man kommer litt over grensen - og det er kjempebra! Og de har veldig rimelig/gratis abonnement for barn!
Hei, Siw Så hyggelig at du setter pris på våre barneabonnement. At du opplever dårlig dekning, høres derimot ikke bra ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på dette.
Styr unna! Flere steder det ikke er dekning samt lav hastighet. Kundeservicen er lik dekningen, totalt fraværende.
Hei, Magnus Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Vært kunde hos ice i 2 år ca og prisen de tar for abbonoment er ikke verdt det. Nette er utrolig ustabilt og dårlig selvom man har dekning. Skiftet abbonoment nå, og blir fakturert for 1 hel måned når jeg bare har brukt 4 dager. Helt håpløst..
Hei, Joakim Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med ice. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg se nærmere på det. Mvh Jonas ice.no
Obs obs svindel svindel. Føler oss svindlet av ice. Ble oppringt av selger som lovet 1006GB for rundt halve prisen av det som vi betalte for 30 GB hos tidligere selskap. Vi ble også lovet å bli utkjørt av tidligere binding. VI GIKK DA INN MED 3 ABONNEMENT Det viste seg at etter oppbrukt 6 GB så var det tomt for data. Det var også merkbart tregere nett hos Ice. De 1000 GB Ice Lovet oss og skraut av at de hadde god dekning på eksisterer ikke i området vårt. Resultatet er nå at vi må bytte mobilselskap igjen. Ice nekter nå å betale oss ut bruddgebyr på tilsammen kr 11300 fra tidligere leverandør da de mener at de har sluppet oss ut uten å betale deres bruddgebyr. Resultatet er at vi har måtte betale regningen på kr 11300 som ICE lovet å betale. Så styr unna dette useriøse selskapet. En forferdelig opplevelse å snakke med reklamasjonsavdelingen også. De bare ror seg unna hva selgerne lover.
Hei, Hein Dette hørtes ikke helt bra ut. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og nummeret ditt, så skal jeg ta en gjennomgang av saken. Mvh Jonas ice.no
Er så lei av dårlige unnskyldninger på hvorfor ice ikke har wifi tale til iphone. Å skylde på at apple er vanskelige når de fleste andre ikke har noe problem holder bare ikke. Ice mister kunder på å ikke kunne tilby dette og bør snarest ordne dette. Er et problem de har lovet å gjøre noe med i årevis, og nå klarte de til og med å annonsere støtte for iphone 13 på nettsidene, for så å måtte fjerne den «gladnyheten» etter klager fra kunder som ikke fikk dette til. Ganske riktig , de hadde visstikke det allikevel……Går det ann???
Hei, Cato Er du avhengig av Wi-Fi tale så forstår jeg selvfølgelig at dette er dårlige nyheter for deg. Jeg har ingen ny status for WiFi tale på iPhone per dags dato dessverre, men jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din og jeg tar dette videre. Forhåpentligvis er WiFi tale noe vi kan tilby på iPhone i nær framtid. Mvh Jonas ice.no
Det er helt elendig dekning i Kanada. Jeg klarer ikke å bruke bankID på mobilen siden ingen tekster går gjennom. Har prøvd alt, til og med byttet mobilen, men det er dekning som har problem. Tar ikke imot meldinger. Irritert og oppgitt. Ungå ice.net!!
Hei, Elise Det er leit å høre at du sliter med dekning i utland. Det er ingen kjente feil med bruk av våre tjenester i Canada. Send gjerne en e-post til [email protected] med navnet og nummeret ditt, så skal jeg undersøke hva som kan være årsaken til at du har problemer. Mvh Jonas ice.no