ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Obs obs svindel svindel. Føler oss svindlet av ice. Ble oppringt av selger som lovet 1006GB for rundt halve prisen av det som vi betalte for 30 GB hos tidligere selskap. Vi ble også lovet å bli utkjørt av tidligere binding. VI GIKK DA INN MED 3 ABONNEMENT Det viste seg at etter oppbrukt 6 GB så var det tomt for data. Det var også merkbart tregere nett hos Ice. De 1000 GB Ice Lovet oss og skraut av at de hadde god dekning på eksisterer ikke i området vårt. Resultatet er nå at vi må bytte mobilselskap igjen. Ice nekter nå å betale oss ut bruddgebyr på tilsammen kr 11300 fra tidligere leverandør da de mener at de har sluppet oss ut uten å betale deres bruddgebyr. Resultatet er at vi har måtte betale regningen på kr 11300 som ICE lovet å betale. Så styr unna dette useriøse selskapet. En forferdelig opplevelse å snakke med reklamasjonsavdelingen også. De bare ror seg unna hva selgerne lover.
Hei, Hein Dette hørtes ikke helt bra ut. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og nummeret ditt, så skal jeg ta en gjennomgang av saken. Mvh Jonas ice.no
Er så lei av dårlige unnskyldninger på hvorfor ice ikke har wifi tale til iphone. Å skylde på at apple er vanskelige når de fleste andre ikke har noe problem holder bare ikke. Ice mister kunder på å ikke kunne tilby dette og bør snarest ordne dette. Er et problem de har lovet å gjøre noe med i årevis, og nå klarte de til og med å annonsere støtte for iphone 13 på nettsidene, for så å måtte fjerne den «gladnyheten» etter klager fra kunder som ikke fikk dette til. Ganske riktig , de hadde visstikke det allikevel……Går det ann???
Hei, Cato Er du avhengig av Wi-Fi tale så forstår jeg selvfølgelig at dette er dårlige nyheter for deg. Jeg har ingen ny status for WiFi tale på iPhone per dags dato dessverre, men jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din og jeg tar dette videre. Forhåpentligvis er WiFi tale noe vi kan tilby på iPhone i nær framtid. Mvh Jonas ice.no
Det er helt elendig dekning i Kanada. Jeg klarer ikke å bruke bankID på mobilen siden ingen tekster går gjennom. Har prøvd alt, til og med byttet mobilen, men det er dekning som har problem. Tar ikke imot meldinger. Irritert og oppgitt. Ungå ice.net!!
Hei, Elise Det er leit å høre at du sliter med dekning i utland. Det er ingen kjente feil med bruk av våre tjenester i Canada. Send gjerne en e-post til [email protected] med navnet og nummeret ditt, så skal jeg undersøke hva som kan være årsaken til at du har problemer. Mvh Jonas ice.no
Ofte kunne internettet (4G) bare nekte å fungere. Og telefonsamtaler med andre avsluttes hvis jeg beveger meg for mye rundt. Det kan være snakk om et par skritt i feil retning. Det hendte også at folk prøvde å ringe meg uten hell, men fikk heller beskjed om at jeg ikke kunne nås for øyeblikket, selv om det så ut som om jeg hadde dekning der jeg befant meg.
Hei, Ida Så synd å lese at du opplever problemer med dekningen din! Ut i fra det du beskriver, virker det ikke som du har aktivert "Data Roaming" på telefonen din. Det er viktig at data roaming alltid står "PÅ" når du har ett abonnement hos ice. Dette fordi vi bruker 2 nett i norge, vårt eget nett + Telia's nett. Roaming må derfor være aktivert, slik at overføringen mellom nettverkene går "smertefritt". Det vil si, f.eks om du snakker i telefonen og befinner deg i vårt eget nett, og dermed begynner å bevege deg og går over i Telia's nett isteden, vil samtalene bli brutt. Dette fordi overføringen mellom nettverkene ikke går sømløst uten å ha aktivert Data-roaming. Det kan derfor være perioder du er uten dekning, hvis du f.eks bor veldig mellom Telia's og ice sin sender, slik at nettet hopper over fra det ene til det andre hele tiden. Mvh. Kristine ice.no
Bytta over te ice på grunn av en selger som sa han kunne gi meg 1000gb til bare 248kr. Dette virket for godt til å være sant, så trodde jeg hadde vunnet lotteriet når ice slo på røret. Lite visste jeg at dette ikke funket overhodet, hadde ikke dekning på jobben, hjemme eller noen steder i nærområdet. så jeg føler meg lurt, av ice, og jeg har mistet all tilitt for dette selskapet etter denne opplevelsen! Det eneste som funket var at jeg kunne ringe og sende meldinger, men databruk funket ikke overhodet. Merket også når jeg satt på bil at jeg ble koblet ut av samtaler plutselig på grunn av dobbeldekningen ice har idag. Alt dette til sammen resulterer i at jeg aldri blir kunde hos dere igjen!! Styr unna
Hei, Thomas Beklager så mye for at du opplevde det slik som kunde, og jeg forstår godt frustrasjonen din på grunn av dette. Veldig trist å lese at du ikke kunne bruke mobildata i det hele tatt, og slik skal det selvfølgelig ikke vært. Tilleggstjenesten Data Frihet med 1000 GB fungerer i vårt eget nettverk, altså ice+. Mobildataen på selve mobilabonnementet kan brukes i både ice+,Telia sitt nett, og i EU. Derfor høres det dessverre ut som at innstillingene for mobildata ikke ble lagt inn automatisk når du satte inn SIM-kortet. Opplevelsen med at dekningen koblet ut kan være blant annet at 4G-tale ikke er aktivert. Men blir dessverre litt vanskelig å undersøke nå som det står ar du har byttet selskap. Du er hvertfall velkommen tilbake om du skulle endre mening etterhvert, og vi ønsker å gjøre det vi kan for at alt fungerer som det skal. Ønsker deg en fin dag og godt nytt år! Mvh Charlotte ice.no
Når jeg skal bruke 4g så skrur 4gen seg på i en liten stund men så blir den skrudd av også står det at jeg har Gprs og får jeg ikke noe 4g pluss at jeg har ikke dekning på de plassene alle andre har lengere. Jeg har prøvd på å søke opp om hvordan man fikser det men det ser ikke ut som det er mye jeg kan gjøre. Jeg har kunn fått bruke 50 Mb ut av de 2 GB jeg har denne månen.
Hei, Kevin Oi, slik skal det selvfølgelig ikke være! Her ser det ut som at det kan være noen endringer som må gjøres i innstillingene for mobildata. Her har du link til hvordan innstillingene skal være: https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/mobildata-og-internettinnstillinger/ Om du ønsker at vi hjelper deg med det kan du sende oss en e-post på [email protected] med navn, nummer, hvilken type telefon du har og en liten oppsummering av hva problemet er. Da hjelper vi deg mer enn gjerne for å få 4G til å fungere igjen! Ønsker deg en fin dag og et godt nytt år! :-) Mvh Charlotte ice.no
Komplisert og ordne opp i diverse som må endres de flere ganger har fått besked om uten å endre.
Hei, David Beklager så mye for at du opplever ditt kundeforhold komplisert. Det skal selvfølgelig holde å gi beskjed om endring en gang. Håper alt er riktig nå hvertfall. Om det fortsatt er noe som må endres ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og hva som eventuelt skal endres. Da skal vi få ordnet det for deg! Ønsker deg en fin dag og et godt nytt år! :-) Mvh Charlotte ice.no