ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget gode priser og god service. Svarer raskt på Facebook :)
Føler meg alltid trygg på at jeg kan kontakte ice, fordi jeg får alltid hjelpen jeg trenger og hyggelig svar.
Hei Cecilie, Tusen takk for en super flott omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Ha en super fin dag videre! Mvh Carl-Fredirk Ice
Hurtig, effektiv og lettfattelig hjelp🙏 Og ikke minst tålmodige🙏👏
Ice mobilnett har vært raskt og stødig som fjell ved bruk på hytta i Røldal. Tre uker siden (beg. av jan. 2018) forandret dette seg til å bli et supertregt mareritt umulig å bruke. Tar en halv evighet å bl.a. lese artikler med bilder. YouTube, musikk og video kan du bare glemme. Kundeservice er vennlige med div. forslag som er typiske forklaringer for bestemor på 80. Nei, dette er blitt bare tull og tøys. Styr unna!!!! Hilsen Thor Arne A.
Hei Thor A. A Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice
Hyggelige mennesker på kundeservice, men tror den siste jeg pratet med ikke visste helt rekkefølgen på hva jeg skulle gjøre når jeg byttet sim-kort. Det førte til at jeg var uten dekning og tok derfor kontakt via messenger. Fikk der rimelig kjapt kontakt, men etter å ha svart på et spørsmål tok det altfor lang tid før vedkommende meldt til meg igjen. Når man opplyser at man ikke har tlf kan dere ikke gå utfra at kunder kan sitte ved pc`n over 10 minutter mellom hver gang dere skriver til dem. Men jeg fikk til slutt hjelpen jeg trengte og godt var det.
Hei Dag S. N Takk for en flott omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Ble skuffet over at ca 1700 MB jeg fikk i gave, ikke ble overført til neste mnd. Følte at dere tok gaven ifra meg igjen. Burde blitt informert da jeg fikk gaven, at den bare varte ut denne måneden.
Hei Else J, Takk for din tilbakemelding. Det er nemlig slik at det kun er mulig å ta med dobbel data av abonnementet ditt. F.eks dersom du har 6GB abonnement så kan du maks ta med 6GB over til neste måned. Så vil du totalt ha 12GB å bruke den nye måneden. Dersom du mener at det kanskje har skjedd en feil med abonnementet ditt så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Jeg trodde ikke det var så bra kundeservice før jeg faktisk trengte hjelp!