ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice mobilnett har vært raskt og stødig som fjell ved bruk på hytta i Røldal. Tre uker siden (beg. av jan. 2018) forandret dette seg til å bli et supertregt mareritt umulig å bruke. Tar en halv evighet å bl.a. lese artikler med bilder. YouTube, musikk og video kan du bare glemme. Kundeservice er vennlige med div. forslag som er typiske forklaringer for bestemor på 80. Nei, dette er blitt bare tull og tøys. Styr unna!!!! Hilsen Thor Arne A.
Hei Thor A. A Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice
Hyggelige mennesker på kundeservice, men tror den siste jeg pratet med ikke visste helt rekkefølgen på hva jeg skulle gjøre når jeg byttet sim-kort. Det førte til at jeg var uten dekning og tok derfor kontakt via messenger. Fikk der rimelig kjapt kontakt, men etter å ha svart på et spørsmål tok det altfor lang tid før vedkommende meldt til meg igjen. Når man opplyser at man ikke har tlf kan dere ikke gå utfra at kunder kan sitte ved pc`n over 10 minutter mellom hver gang dere skriver til dem. Men jeg fikk til slutt hjelpen jeg trengte og godt var det.
Hei Dag S. N Takk for en flott omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Ble skuffet over at ca 1700 MB jeg fikk i gave, ikke ble overført til neste mnd. Følte at dere tok gaven ifra meg igjen. Burde blitt informert da jeg fikk gaven, at den bare varte ut denne måneden.
Hei Else J, Takk for din tilbakemelding. Det er nemlig slik at det kun er mulig å ta med dobbel data av abonnementet ditt. F.eks dersom du har 6GB abonnement så kan du maks ta med 6GB over til neste måned. Så vil du totalt ha 12GB å bruke den nye måneden. Dersom du mener at det kanskje har skjedd en feil med abonnementet ditt så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Jeg trodde ikke det var så bra kundeservice før jeg faktisk trengte hjelp!
BARE PROBLEMER MED RINGE I USA. MOTTAR IKKE SMS. BLE FLYTTET TIL ICE FRA HELLO SOM BLE LAGT NED. Bor i Florida 6 mnd pr år og kjøpte derfor verdenspakke 300 på 2 mobiler. Bare tull med SIM-kort i starten. Hadde dekning noen dager i Norge før vi flyttet over til Florida. Aldri hatt problemer med mobilbruk i USA tidligere. Har bodd der til og fra i 18 år. 17. September 2017, 2 dager etter at vi byttet til ICE flyttet vi over. Kom til Orlando, ingen dekning. Hjem til huset i Largo, ingen dekning. Fikk omsider kontakt med ICE kundeservice i Norge og de hjalp meg så jeg ble koblet opp slik at jeg kunne ringe men ikke sende eller motta SMS. Noen dager senere ble min sønn akutt alvorlig syk i Norge. I en slik setting vet du ikke hvor mange ringeminutter som var brukt. Hadde 300 gratis. FIKK INGEN MAIL ELLER SMS FRA ICE som sa at de allerede var oppbrukt. Fikk faktura på ca kr 3.500,- for overforbruk.... Dette mener jeg at ikke er bare mitt ansvar og spesiellt ikke fordi ICE nå 4.5 måned senere INNRØMMER AT USA FORBINDELSEN IKKE FUNGERER TILFREDSTILLENDE. DE HAR PROBLEMER MED OVERGANGEN FREMDELES OG VIL IKKE HA DETTE OPPE Å GÅ FØR CA MARS/APRIL. Jeg har betalt fakturaen men ønsker å få refundert overforbruket da jeg ikke var klar over dette. Hadde jo ikke mottatt noe beskjed. Dette har fungert veldig bra fra andre selskap i 18 år. Jeg er gammel kunde hos ICE i flere år (IKKE MOBIL) ... Har alltid betalt mine regninger på forfallsdato.
Hei Berit B, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på hva som har skjedd her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Lang ventetid på kundeservice, venter opp til 10 min uavhengig av om det er formiddag, ettermiddag og kveld. Ingen mulighet for chatfunksjon og de sender ut purring/inkasso minst hver andre til tredje mnd selv om du har betalt faktura.
Hei Moha, Takk for din tilbakemelding. Som regel så skal det ikke være lang ventetid men dersom du ringte da vi hadde høy trafikk så må jeg dessverre beklage ventetiden. Vi sender kun ut inkasso/purring dersom fakturaen ikke blir betalt. Det tar 14 dager etter forfall før første purring kommer. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Glemte pin-koden, fikk rask service, med enkelt spørsmål for å få åpnet telefonen igjen.