ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg trodde ikke det var så bra kundeservice før jeg faktisk trengte hjelp!
BARE PROBLEMER MED RINGE I USA. MOTTAR IKKE SMS. BLE FLYTTET TIL ICE FRA HELLO SOM BLE LAGT NED. Bor i Florida 6 mnd pr år og kjøpte derfor verdenspakke 300 på 2 mobiler. Bare tull med SIM-kort i starten. Hadde dekning noen dager i Norge før vi flyttet over til Florida. Aldri hatt problemer med mobilbruk i USA tidligere. Har bodd der til og fra i 18 år. 17. September 2017, 2 dager etter at vi byttet til ICE flyttet vi over. Kom til Orlando, ingen dekning. Hjem til huset i Largo, ingen dekning. Fikk omsider kontakt med ICE kundeservice i Norge og de hjalp meg så jeg ble koblet opp slik at jeg kunne ringe men ikke sende eller motta SMS. Noen dager senere ble min sønn akutt alvorlig syk i Norge. I en slik setting vet du ikke hvor mange ringeminutter som var brukt. Hadde 300 gratis. FIKK INGEN MAIL ELLER SMS FRA ICE som sa at de allerede var oppbrukt. Fikk faktura på ca kr 3.500,- for overforbruk.... Dette mener jeg at ikke er bare mitt ansvar og spesiellt ikke fordi ICE nå 4.5 måned senere INNRØMMER AT USA FORBINDELSEN IKKE FUNGERER TILFREDSTILLENDE. DE HAR PROBLEMER MED OVERGANGEN FREMDELES OG VIL IKKE HA DETTE OPPE Å GÅ FØR CA MARS/APRIL. Jeg har betalt fakturaen men ønsker å få refundert overforbruket da jeg ikke var klar over dette. Hadde jo ikke mottatt noe beskjed. Dette har fungert veldig bra fra andre selskap i 18 år. Jeg er gammel kunde hos ICE i flere år (IKKE MOBIL) ... Har alltid betalt mine regninger på forfallsdato.
Hei Berit B, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på hva som har skjedd her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Lang ventetid på kundeservice, venter opp til 10 min uavhengig av om det er formiddag, ettermiddag og kveld. Ingen mulighet for chatfunksjon og de sender ut purring/inkasso minst hver andre til tredje mnd selv om du har betalt faktura.
Hei Moha, Takk for din tilbakemelding. Som regel så skal det ikke være lang ventetid men dersom du ringte da vi hadde høy trafikk så må jeg dessverre beklage ventetiden. Vi sender kun ut inkasso/purring dersom fakturaen ikke blir betalt. Det tar 14 dager etter forfall før første purring kommer. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Glemte pin-koden, fikk rask service, med enkelt spørsmål for å få åpnet telefonen igjen.
Generelt dårlig dekning; -samtaler blir stadig brutt, -dårlig lydkvalitet på samtalene, -mottar veldig ofte tapt anrop når folk prøver å ringe meg, -suboptimal og treg 4G. -Problem ved bruk av mobildata i utlandet. Mobil: helt ny Samsung S8.
Hei Dan, Dette hørtes ikke bra ut, og slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. HUSK å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice
God kundeservice og kort responstid. Men dessverre fortsatt dårlig 4G-dekning i området hvor vi har hytte.
Hei Carina, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Har noen av dere opplevd at noen ringer til dere og dere får ikke sett ubesvarte anrop på skjermen. også dagen etterpå sier folk til deg at vi prøvde å ringe deg men du tok ikke opp også har du fått ingen anrop skjermen... samma med meldinger, mange som sender meldinger men bruker vel noen ganger 5 timer til du mottar meldinger.
Hei Nils, Problemet du opplever er ikke kjent. Ønsker veldig gjerne at du sender oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette asap. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. :) Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice