ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært uten dekning hver gang jeg har vært i utlandet med Ice som operatør. Til tross for MYE dialog ble ikke problemet fikset. Kontaktet Ice.net da jeg skal reise rundt i Europa, typ 10-15 land og trenger dekning. Jeg måtte kontakte de da jeg var i utlandet, det var ingenting å gjøre nå og de kunne ikke love at jeg kom til å ha dekning i utlandet. Problemet er at selv om jeg kontakter de og de skulle finne en løsning der og da så må dette må gjøres for HVERT land, men det så de ikke problemet med. Spurte om de kunne kansellere bindingen min i august, 1 måned før bindingen min går ut i september. Men som de sa: Da bindingstiden på ditt abonnement er direkte knyttet til rabatten du fikk ved kjøp av mobiltelefon er det ikke grunnlag for å fjerne denne Jeg kansellerer abonnementet mitt og betaler de pengene de skal ha for å gjøre dette 1 måned for tidlig, bare for å slippe å bruke mer tid og frustrasjon på de. Om du har tenkt å bevege deg utenfor Norge anbefaler jeg å ikke gjøre det med Ice.net.
Hei, Joakim Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Men der var dessverre ingen dekning i mitt område :-(
Jeg er veldig fornøyd med Ice i Norge og har skaffet abonnement til hele familien via dere. Men jeg reiser mye i Afrika - og der fungerer det sjelden (snakker om tiden før 1. Juni). Bruker stort sett mange dager på å klare å koble meg på et nett, og ofte går det ikke i det hele tatt. Derfor bare 3 stjerner. Topp i Norge, bånn i Afrika. Når jeg vurderer å bytte (vil kun gjelde meg, ikke resten av familien) er det pga forholdene nevnt over.
Hei, Sussanne H Tusen takk for en hyggelig omtale. det varmer å høre at du er fornøyd med abonnementet i Norge. Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Afrika. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Prisen er grei om du får en kampanje pris, ellers er dekning og hastighet noe dårligere enn andre selskaper.
Hei, Nerqo Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med prisene våre. Vi jobber stadig med å forbedre dekningen vår, og jeg kan love deg at det vil bare bli bedre og bedre. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Vi har stort sett vært veldig fornøyd, men da det ble lagt om til et nytt system, fikk vi 2 identiske regninger som var utydelige. Litt vanskelig å komme fram på telefon. Er mer fornøyd med responsen på Messenger. Relativt raskt og imøtekommende. ☺
Hei, Eva Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss så din tilbakemelding er viktig for oss. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Øwre
Alt er generelt bra, men eg var tydeligvis akkurat litt for tidlig til å få med bruk av mobilen i utlandet da eg ble kunde... Litt kjipt men sånn er livet.
Hei, Christoffer V Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det tar for lang tid både å få bekreftelse/kvittering av bestillingen på mail og å få svar på direktemelding på Facebook. Det tok 1.5 døgn å få kvittering på 2 bestilte abonnement på mail. Siden det tok så lang tid trodde jeg at bestillingen ikke hadde gått igjennom og bestilte da på nytt. Etter nok et døgn fikk jeg plutselig kvittering på begge bestillingene. Kontaktet da Ice på face angående kansellering av den ene. Da tok det veldig lang tid før jeg fikk svar der. Når jeg fikk svar sa de at dette skulle være ordnet. Fikk alikevel 4 sim kort I posten. Tok nok en gang kontakt på face og fikk etter en god stund svar på hvilke 2 jeg skulle bruke. Da porteringsdagen kom, var det plutselig bare det ene nr det var registrert bytte på... Det andre var av en eller annen grunn kansellert... Dette til tross for gjentatte samtaler og tilsendte sim kort.. Dette er for dårlig. Men for all del har meldt med veldige hyggelige folk på kundeservice.
Hei, Bente Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net