ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tar for lang tid både å få bekreftelse/kvittering av bestillingen på mail og å få svar på direktemelding på Facebook. Det tok 1.5 døgn å få kvittering på 2 bestilte abonnement på mail. Siden det tok så lang tid trodde jeg at bestillingen ikke hadde gått igjennom og bestilte da på nytt. Etter nok et døgn fikk jeg plutselig kvittering på begge bestillingene. Kontaktet da Ice på face angående kansellering av den ene. Da tok det veldig lang tid før jeg fikk svar der. Når jeg fikk svar sa de at dette skulle være ordnet. Fikk alikevel 4 sim kort I posten. Tok nok en gang kontakt på face og fikk etter en god stund svar på hvilke 2 jeg skulle bruke. Da porteringsdagen kom, var det plutselig bare det ene nr det var registrert bytte på... Det andre var av en eller annen grunn kansellert... Dette til tross for gjentatte samtaler og tilsendte sim kort.. Dette er for dårlig. Men for all del har meldt med veldige hyggelige folk på kundeservice.
Hei, Bente Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Abonnementene er billige og gir meg mye verdi for pengene, men jeg opplever ofte at mobilen min sliter med tilkoblingen til mobilnettet (en Galaxy S8 - altså er ikke mobilen problemet). Når jeg kommer inn i et nytt land eller deaktiverer flymodus må jeg ofte ta omstart på mobilen, av og til flere ganger, før den klarer å koble til. Dette har jeg ikke hatt problemer med hos andre mobilselskaper. Det har også vært et problem at det ikke har vært 4G-dekning selv i sentrum av Kristiansand. Men istedenfor treg 3G.
Hei, Olaf R Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi jobber stadig med å forbedre tjenestene våre og din tilbakemelding er viktig for oss. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Ønsker deg en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Til nå har jeg ikke opplevd noe dårlig med ice.net. Jeg har fått den hjelpen jeg trengte fra kundeservice, jeg er fornøyd med hva man får for den prisen man har betalt.
Hei, Qendresa R Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ønsker deg en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ved reiser til utlandet, både innenfor Skandinavia og utenfor har jeg hatt store problemer med dekningen. I Danmark fungerte ingenting og kundeservice endte opp med å legge på da de ikke kunne hjelpe meg. Hvis du i det hele tatt får dekning når du er i utlandet, tar det også veldig lang tid - flere timer, kanskje dager, før dekningen kommer. Dette gjelder også ved hjemreise til Norge. Ved forrige utenlandsreise opplevde samboer å ikke få tilbake dekningen sin i det hele tatt da vi kom hjem til Norge. Ice er billig, men kundeservice er elendig og dekning er håpløst. (Med mindre du kun er i Norge, kanskje.)
Hei, Marit Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Skandinavia. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra er prisen, vennligheten og den aktive og slagkraftige supporten. Kunden har alltid rett følelsen. Telenor var totalt søppel på kundeservice så hyggelig forandring. Hastigheten på mobildataen opplever jeg som til tider for dårlig. Så selve tjenesten kan forbedres.
Hei, Peter Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber stadig med å forbedre våre tjenester derfor en din tilbakemelding viktig for oss. Kan fortelle deg at dekningen bare vil bli bedre og bedre. :) Riktig god sommer til deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hadde ikke mulighet til å bruke telefonen. Etter kort tid fikk eg hjelp, og alt var Ok.
Det er lett å komme i kontakt med kundeservice via Facebook. Her får jeg rask hjelp å løse problemer som har oppstått.
Hei, Bjørn G. H Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du får den hjelpen du trenger. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. God sommer til deg og dine! Mvh Carl-Fredrik ice.net