ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er noe av det dårligste jeg har opplevd, til og med sammenlignet Thailand, Fillipinene og Kambodsja som ikke er kjent for veldig god mobil kommunikasjon. Lyden i samtaler blir OFTE vrengt og helt uforståelig. Nettet faller ut titt og ofte og kan ta lang tid før det kommer tilbake. BANK-ID fungerer i en av ti tilfeller, sikkert på grunn av dårlig nett Telefon i bedriften som reiste til utlandet måtte legge inn roaming og apn instiliinger på nytt. Vi skiftet til Ice.net i bedriften for 2 uker siden og det hele kan kun beskrives som en veldig dårlig opplevelse. Vi har vært i kontakt med kundeservice nesten daglig, de skal sende det videre til teknisk hver gang og så virker det som problemene er løst... I noen timer før det er på'n igen. Jeg savner Dipper hvor det aldri var problemer, nettet fungerte og vi måtte ikke legge inn alt på nytt ved utenlandsreiser. Vi har også noe Telia i bedriften uten at det er noe videre problemer med Telia. Ice.net sier å ha full Telia dekning men her tror jeg Ice.net må ha blitt lurt av Telia. For Ice.net er noe av det dårligste jeg har vært borti... Og jeg har ikke vært borti noe dårligere og mere problemer siden 90 tallet.... Skikkelig bånn i bøtta, blir nok å skifte leverandør snart om det fortsetter slik. Det er veldig synd fordi vi er veldig fornøyd med 4G routerene fra Ice.net. Men deres mobiltelefontilbud kan ikke sies å stå i samsvar med Ice mobilt bredbånd.
Hei, Stian Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fart og dekning er generelt veldig god, pris er heller ikke noe å klage på. Liker spesielt godt at man ikke blir fakturert for data man bruker over det som er inkludert i abonnementet. Men har personlig hatt noen problemer med at enkelte meldinger og samtaler ikke går igjennom.
Hei, Kristian Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du fortsatt opplever problemer med meldinger eller samtaler så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 så skal vi løse problemet for deg. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg mister ofte dekningen, selv i Oslo. Hvis jeg skal bruke mobildata må jeg stort sett skru på roaming selv om jeg er i Norge. Man må også logge seg på nettet manuelt. Dette burde ikke vært nødvendig i 2017. Jeg har aldri hatt lignende problemer med andre selskaper.
Hei, Maria Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk meget hurtig og god hjelp av kundeservice da jeg behøvde det. :-)
Fikk rask, god og veldig hyggelig hjelp til å fikse et sim kort som ikke fungerte!
Litt for lang besvarelsestid. Bra service når man kom igjennom! Savner en chat-funksjon som er åpen etter 20.00, hvor man får raskt svar.
Hei, Bård E Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk hjelpen du trengte når du kom i kontakt med oss. Ønsket ditt er notert og tatt med videre intern hos oss. :) Ønsker en en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik
Hvis du prøver å lese nyheter eller gjøre annet på nett på lokaltoget Oslo S til Lillestrøm fra/til, så funker ikke nettet optimalt. Enten vil hele strekningen være uten nett, ellers vil den hoppe ut og inn eventuelt være veldig svak. Spesielt dårlig ved Bryn og Alna. Vurderer sterkt å bytte tilbake til Nextgentel når oppsigelsestiden løper ut. Anbefales ikke til de som tar toget hver dag og liker å bruke mobilnett!
Hei, Ufornøyd Dette hørtes ikke bra ut, dessverre så vil man som regel opplevde dårligere dekning når man sitter på toget da du beveger deg kjapt mellom de forskjellige basestasjonene. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi se nærmere på saken din. Legg ved følgende informasjon. - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net