ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fart og dekning er generelt veldig god, pris er heller ikke noe å klage på. Liker spesielt godt at man ikke blir fakturert for data man bruker over det som er inkludert i abonnementet. Men har personlig hatt noen problemer med at enkelte meldinger og samtaler ikke går igjennom.
Hei, Kristian Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du fortsatt opplever problemer med meldinger eller samtaler så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 så skal vi løse problemet for deg. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg mister ofte dekningen, selv i Oslo. Hvis jeg skal bruke mobildata må jeg stort sett skru på roaming selv om jeg er i Norge. Man må også logge seg på nettet manuelt. Dette burde ikke vært nødvendig i 2017. Jeg har aldri hatt lignende problemer med andre selskaper.
Hei, Maria Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk meget hurtig og god hjelp av kundeservice da jeg behøvde det. :-)
Fikk rask, god og veldig hyggelig hjelp til å fikse et sim kort som ikke fungerte!
Litt for lang besvarelsestid. Bra service når man kom igjennom! Savner en chat-funksjon som er åpen etter 20.00, hvor man får raskt svar.
Hei, Bård E Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk hjelpen du trengte når du kom i kontakt med oss. Ønsket ditt er notert og tatt med videre intern hos oss. :) Ønsker en en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik
Hvis du prøver å lese nyheter eller gjøre annet på nett på lokaltoget Oslo S til Lillestrøm fra/til, så funker ikke nettet optimalt. Enten vil hele strekningen være uten nett, ellers vil den hoppe ut og inn eventuelt være veldig svak. Spesielt dårlig ved Bryn og Alna. Vurderer sterkt å bytte tilbake til Nextgentel når oppsigelsestiden løper ut. Anbefales ikke til de som tar toget hver dag og liker å bruke mobilnett!
Hei, Ufornøyd Dette hørtes ikke bra ut, dessverre så vil man som regel opplevde dårligere dekning når man sitter på toget da du beveger deg kjapt mellom de forskjellige basestasjonene. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi se nærmere på saken din. Legg ved følgende informasjon. - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rimeligere mnd avtale på abonnement enn de fleste. MYE FOR PENGENE OG MYE DATA. Det som jeg ikke vet å gjøre er; viderekoble mitt gamle mobil nr fra et annet selskap til mitt nye hos Ice.net.
Hei, Rita H. T Tusen takk for en hyggelig omtale, Rita! Det er en fryd å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du trenger hjelp med å viderekoble nummeret ditt så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en strålende dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net