ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice pluss 12gb abo til 299 pr mnd. Fungert uten feil siden oppstart. Oppgradert til 15 gb uten pris justering i november. Veldig fornøyd. Har bare positivt å si om kundeservice.
Hei, Harald Dette var trivelig lesning 😁 Håper det fortsetter slik fremover også! Ønsker deg en god helg og en fin førjulstid 🎅 Mvh Tina ice.no
Meget god service, får alltid hjelp av kundeservice om noen problem oppstår.
Hei, Kjell Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! 😁 Godt å høre at du alltid får hjelpen du trenger om du skulle behøve den! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no Ønsker deg
kundeservice normalt God-det irriterende er å sitte å vente på svar fra kundeservice -ikke alltid du får tilbud om callback..
Hei, Reid I perioder med masse kø må vi i enkelte tilfeller stoppe muligheten for Callback, slik at vi ikke ringer opp våre kunder lenge etter stengetid. Jeg forstår naturligvis at dette kan være leit for deg som står i kø, men vit at vi ser deg - og at vi gjør alt vi kan for å svare alle våre kunder så fort som mulig :-) Vi kan også kontaktes på chat eller e-post dersom det ikke haster. Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
De siste 80 timene har jeg ikke kunnet motta SMS-er fra familien min, som alle er Ice-kunder, fordi SMS-ene ikke kommer seg ut av Ice sitt nett og over til mitt Telenor-nett. Alle andre SMS og MMS mottar jeg uten problem. Feilen er meldt mange ganger til Ice, både på telefon, chat og mail, men Ice tar ikke henvendelsen seriøst. Telenor er godt kjent med feilen, mens kundeservice "har ikke hørt om problemet før" når jeg har tatt kontakt. 48 timer etter at jeg meldte feilen, fikk jeg mail om at feilen var løst. Noe den ikke var. Meldte fra om at problemet vedvarte, men likevel valgte Ice å lukke saken min etter 72 timer "fordi vi har ikke hørt noe fra deg på en stund". Så da må man altså melde feilen på nytt - på en søndag når de har stengt. Det er helt uakseptabelt at en operatør ikke tar problemet mer på alvor. Det er garantert mange flere enn jeg som ikke mottar Ice-SMS! Sum summarum: 3 Ice-abonnenenter har i dag byttet over til en annen operatør, og den fjerde byttes når bindingstiden er utløpt. PS: Dekningen er forresten veldig dårlig når man har IceUng-abonnement. Hører nesten ikke hva barna mine sier i telefonen.
Hei, Mor T.T Dette skal jeg ta tak i! Jeg beklager på det sterkeste for ulempene dette har medført for deg, og forstår naturligvis frustrasjonen din :( For å undersøke saken videre, trenger jeg at du sender meg en mail på [email protected] med nummeret det gjelder, samt navn og fødseldatoen din. Jeg hører fra deg! Med vennlig hilsen Stine ice.no
God app der jeg enkelt kan fordele data og justere abonnementene, i tillegg til gode priser. For 299 får jeg 30 Gb /mnd kampanje Super som beholdes etter kampanjen . For et tillegg på 99 pr mnd får jeg 1000Gb ekstra pr mnd i Ice sitt eget nett.
Hei, Jan Så hyggelig tilbakemelding! Dette setter vi veldig stor pris på :-D Jeg ønsker deg en god helg! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Ice fikk meg over fra telia som jeg har vært fornøyd med i 15 år pga bedre tilbud.Fikk ikke tilbudet som jeg ble lovet da overføringen skulle skje.Har måttet ringt kundeservice 2 ganger på 3 dager.Nå har de ikke holdt avtale for 2 gang.En stor skam for telefoniverdenen.Jeg fikk avtalene på epost,samt ligger inne på telefonlogg.Styr unna og her er det bare å komme seg tilbake til seriøse aktører.
Hei, Espen Dette høres ikke bra ut! Jeg skal naturligvis undersøke saken for deg, men trenger at du sender meg navnet ditt, samt hvilket nummer det gjelder. Kan du sende meg en e-post til [email protected], slik at vi kan finne en løsning? Jeg beklager for ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Jeg kontaktet kundeservice for en del uker siden men der var ikke noe hjelpe å få etter ca et quarter på telefon. Jeg får dekning på noen få apper men ikke alle. Jeg kan ikke sjekke e-post eller går i nettbanken osv. Jeg kontaktet kundesenteret så ba de meg slår mobilen min av og på igjen, men det hjalp jo ikke. Noen som vet om seriøse folk som jeg kan abonnere hos?
Hei, Victoria Beklager virkelig for at du ikke fikk den hjelpen du forventet da du var i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne undersøke dette nærmere for deg og hjelpe deg med å få alt til å fungere som det skal. Derfor ønsker jeg gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] med navnet og telefonnummeret ditt så vi kan finne ut hva som er feil. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no