ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
kundeservice normalt God-det irriterende er å sitte å vente på svar fra kundeservice -ikke alltid du får tilbud om callback..
Hei, Reid I perioder med masse kø må vi i enkelte tilfeller stoppe muligheten for Callback, slik at vi ikke ringer opp våre kunder lenge etter stengetid. Jeg forstår naturligvis at dette kan være leit for deg som står i kø, men vit at vi ser deg - og at vi gjør alt vi kan for å svare alle våre kunder så fort som mulig :-) Vi kan også kontaktes på chat eller e-post dersom det ikke haster. Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
De siste 80 timene har jeg ikke kunnet motta SMS-er fra familien min, som alle er Ice-kunder, fordi SMS-ene ikke kommer seg ut av Ice sitt nett og over til mitt Telenor-nett. Alle andre SMS og MMS mottar jeg uten problem. Feilen er meldt mange ganger til Ice, både på telefon, chat og mail, men Ice tar ikke henvendelsen seriøst. Telenor er godt kjent med feilen, mens kundeservice "har ikke hørt om problemet før" når jeg har tatt kontakt. 48 timer etter at jeg meldte feilen, fikk jeg mail om at feilen var løst. Noe den ikke var. Meldte fra om at problemet vedvarte, men likevel valgte Ice å lukke saken min etter 72 timer "fordi vi har ikke hørt noe fra deg på en stund". Så da må man altså melde feilen på nytt - på en søndag når de har stengt. Det er helt uakseptabelt at en operatør ikke tar problemet mer på alvor. Det er garantert mange flere enn jeg som ikke mottar Ice-SMS! Sum summarum: 3 Ice-abonnenenter har i dag byttet over til en annen operatør, og den fjerde byttes når bindingstiden er utløpt. PS: Dekningen er forresten veldig dårlig når man har IceUng-abonnement. Hører nesten ikke hva barna mine sier i telefonen.
Hei, Mor T.T Dette skal jeg ta tak i! Jeg beklager på det sterkeste for ulempene dette har medført for deg, og forstår naturligvis frustrasjonen din :( For å undersøke saken videre, trenger jeg at du sender meg en mail på [email protected] med nummeret det gjelder, samt navn og fødseldatoen din. Jeg hører fra deg! Med vennlig hilsen Stine ice.no
God app der jeg enkelt kan fordele data og justere abonnementene, i tillegg til gode priser. For 299 får jeg 30 Gb /mnd kampanje Super som beholdes etter kampanjen . For et tillegg på 99 pr mnd får jeg 1000Gb ekstra pr mnd i Ice sitt eget nett.
Hei, Jan Så hyggelig tilbakemelding! Dette setter vi veldig stor pris på :-D Jeg ønsker deg en god helg! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Ice fikk meg over fra telia som jeg har vært fornøyd med i 15 år pga bedre tilbud.Fikk ikke tilbudet som jeg ble lovet da overføringen skulle skje.Har måttet ringt kundeservice 2 ganger på 3 dager.Nå har de ikke holdt avtale for 2 gang.En stor skam for telefoniverdenen.Jeg fikk avtalene på epost,samt ligger inne på telefonlogg.Styr unna og her er det bare å komme seg tilbake til seriøse aktører.
Hei, Espen Dette høres ikke bra ut! Jeg skal naturligvis undersøke saken for deg, men trenger at du sender meg navnet ditt, samt hvilket nummer det gjelder. Kan du sende meg en e-post til [email protected], slik at vi kan finne en løsning? Jeg beklager for ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Jeg kontaktet kundeservice for en del uker siden men der var ikke noe hjelpe å få etter ca et quarter på telefon. Jeg får dekning på noen få apper men ikke alle. Jeg kan ikke sjekke e-post eller går i nettbanken osv. Jeg kontaktet kundesenteret så ba de meg slår mobilen min av og på igjen, men det hjalp jo ikke. Noen som vet om seriøse folk som jeg kan abonnere hos?
Hei, Victoria Beklager virkelig for at du ikke fikk den hjelpen du forventet da du var i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne undersøke dette nærmere for deg og hjelpe deg med å få alt til å fungere som det skal. Derfor ønsker jeg gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] med navnet og telefonnummeret ditt så vi kan finne ut hva som er feil. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Jeg sender sms men mottaker får ikke sms-jeg sender, Dette har foregått siden torsdag morgen, har ringt Ice flere ganger men til ingen nytte
Hei, Leonora Slik skal det selvfølgelig ikke være og beklager for at du ikke har fått den hjelpen du trenger. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og telefonnummer, og gjerne en forklaring på problemet du opplever, så vi kan kontakte deg og finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
ice er faktisk veldig useriøse. Jeg må bare skrive det rett ut slik det er altså. Det er noen par mnd siden nå hvor jeg sendte en e-post til ice angående noen faktura som hadde gått til inkasso. Tror du jeg noen gang fikk svar i fra ice? Nei, kundeservice er totalt borte hos ice noe som er veldig kritikk verdig spør du meg. Jeg må si meg skuffet over ice hvordan de behandler sine kunder. Jeg ber folk ligge langt unna ice det er noe av det mest useriøse mobilselskapet i Norge. Greit at jeg ikke var kunde hos ice lengre da jeg fikk inkassosakene fra ice, men det går faktisk ann å gi kundeservice. Jeg kommer aldri til å bli kunde hos ice igjen så lenge jeg lever på denne jord <3 hilsen en jævli misfornøyd kunde. Visma sin kundeservice var ikke noe bedre, men det trenger jeg ikke ta opp på deres her, men sakene løste seg etter mye om og men. Jeg elsker at både inkassoselskapet som ice bruker og ice har ansatte som gir faen i kundeservice. Tjener vel penger for å sitte på ræva foran en pc og ikke gjøre en dritt.
Hei, Marius Så synd å lese at du aldri fikk noe svar på henvendelsen din! 😔 Vi behandler alle mail vi får og svarer de fortløpende, med en behandlingstid på 1-2 virkedager. Men det kan dessverre skje at noen mailer aldri kommer frem til oss av forskjellige årsaker. Det kan f.eks ha vært en skrivefeil i e-postadressen, feil ved utsending, systemfeil, osv. Når man sender oss en e-post, får man ett automatisk svar tilbake med ett saksnummer, som viser at vi har mottatt e-posten man har sendt. Dette også for at vi enklere kan finne frem dersom du skulle ta kontakt ang. den bestemte saken, eller for å tilføye mer informasjon. Det er derfor fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret det gjelder, samt saksnummer på e-posten du sendte den gangen, slik at vi kan prøve å finne årsak til hvorfor du aldri mottok svar på denne. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no