ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Følger bra opp! Svarer raskt på alle henvendelser og rydder opp.
Har store problemer med å få inn samtaler. Ut går greit. Og det tar laaaaang tid å motta tekstmeldinger. Håpløst.
Hei Frank, Dersom du fortsatt har problemer med å motta samtaler så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på 21000000 snarest eller sende oss en e-post til " [email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi beklager ulempene dette har medført. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har stadig problemer med å få ringt familien min som også har Ice.net mobilabonnement. Tjenesten kommer og går, uten at det indikeres på skjermen in telefonen. Kundeservice er ikke behjelpelig. Eneste løsning ser ut til å være å bytte.
Hei Ronald P Dette ser ut til å være et problem vi skal klare å løse. Men først trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer det gjelder så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Noe vanskelig med begynnende kontakt, ellers ok
Dårlig dekning, får nesten bare 3g og dårlige forhold å ringe fra der jeg bor ved havet. Men det er billig da.
Hei Solveig B Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har litt problemer med å føre over informasjon fra forrige mobil, til den nye, og trenger virkelig en tvilling SIM for å fikse dette... Litt kjedelig når det kun tilbys som datapakke. Er fornøyd ellers, men nå er det nesten som om jeg ikke får det jeg har behov for, i 2017... (Forrige mobil er 17 år og ikke kompatibel med ir, bt el. L)
Hei, Bjarnus Takk for en hyggelig tilbakemelding. Per dags dato så tilbyr vi kun Data-SIM, men jeg tar selvfølgelig ønsket ditt videre. Jeg beklager dersom vi ikke klarer å fylle alle behovene dine. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble flyttet fra Hello, og har vært veldig misfornøyd siden. Hatt flere dårlige opplevelser med kundeservice, og har hatt mye problemer ifm reising til utlandet - både i EU og i USA.
Hei Theresa, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net