ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle byttet til ice for en uke siden. Har fremdeles ikke mottatt nye simkort. Når jeg ringer kundeservice for jeg beskjed om at ordreavdelingen må bruke 48 timer på saken. Tror ikke ice vil ha flere kunder.
Hei, Jan! Dette høres da veldig merkelig ut. Send oss en henvendelse til [email protected] med mobilnummeret dette gjjelder, så skal vi få sjekket opp i dette for deg, og sørge for at du får tilsendt nye SIM-kort. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
det er ikke riktig at ice kan brukes i skandinavia
Hei, Per Dette er helt riktig. Vårt eget ice nettverk vil ikke fungere i skandinavia, men når du befinner deg i skandinavia vil du koble deg til et annet mobil nettverk som er tilgjengelig i gjeldende land. Alle våre mobilabonnement lar deg bruke telefonen din i EU og EØS uten ekstra kostnad! God sommer 🌞 Mvh. Ken ice.no
Ingenting slår data frihet hos ice og er definitivt billigst av alle når det kommer til ubegrenset data. Dekningen er også bra. Det eneste som trekker ned er hastigheten 10 mbps, som er nok til å se film og gjøre alt man vil på nett, men om man vil laste ned en film er dette altfor treigt. Så det er noe du må vurdere før du bytter. Er ikke vits med 5G når hastigheten blir strupet så kraftig. Skulle ønske ICE kunne iallefall øke den til 50.
Hei, Rasmus Veldig hyggelig med en god tilbakemelding. Hastigheten med et datafrihet abonnement er satt til 10 Mbit/s imens et abonnement uten datafrihet kan forvente en teoretisk snitthastighet opptil 100 Mbit/s med fri fart. Vi får håpe at datafrihet øker med hastighet i fremtiden. Ønsker deg en god helg :) Mvh. Ken ice.no
Selger ringer på telefon og setter i gang oveføringsprosessen uten godkjennelse. Tilbyr "billigere" abonnement til student, men tilbyr samme pris som annonseres på nettside. Selger tilbys å ringe tilbake om en uke for å diskutere bytte, men påstår at en ikke kan vente med et slik "tilbud" som han tilbyr, til tross for samme pris annonsert på nett. Blir hørtbart irritert, kort og uhøflig i tiltale når han bes vente, og oppleves som grensende til uforskammet. Bra: Presenterer seg selv Har ikke prøvd ICE som leverandør, men sikkert bra Dårlig: Utålmodig, uhøflig, delvis uærlig, nedlatende og pushende selger
Hei, Håkon! Veldig synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med en av selgerne våre. Vi ønsker å beklage så mye for opplevelsen du har hatt, og vi skal ta med tilbakemeldingen videre, slik at de blir gjort oppmerksom på dette. Takk for tilbakemeldingen din! God sommer 🌞 Mvh. Kristine ice.no
Kjempefornøyd 😁 Har flere abonnement nummer. Mobil og Mobil bredbånd.
Hei, Lars Dette var hyggelig lesning! Det gleder meg at du er så fornøyd 😊 God sommer 🌞 Mvh. Tina ice.no
Som kort står i router på fast sted med god dekning. Det går allikevel VELDIG tregt til tider. Enkelte ganger så tregt at speedometer test ikke virker. Har 1000 GB, men hva hjelper det når det ikke kan brukes. Fungerer bra til streaming deler av året, men svært dårlig nå på sommeren. Var fornøyd frem til juli, men nå angrer jeg på at jeg ikke byttet før sommeren.
Hei, Morten Har du forsøkt en enkel omstart? Send meg gjerne en e-post til [email protected] hvor du oppgir fullt navn og nummer så kan jeg ta en nærmere kikk på dette. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
På min tidligere omtale skrev jeg at det var 1mnd igjen av bindingstiden, men det var faktisk mindre, bare 17 dager igjen. Kundeservice påstår at de har ringt meg for å opplyse om at jeg hadde bindingstid litt til. Dette kan jeg ikke huske at har skjedd. Denne informasjonen har jeg ikke fått klart og tydelig. Hadde jeg visst at jeg måtte betale 3000 kr fordi det var igjen 17 dager av bindingstiden hadde jeg selvfølgelig ringt det andre selskapet og bedt om utsettelse. Ice sin kundeservice påstår at jeg aldri har klaget på dekningen. Men i løpet av de 23 mnd og 13 dagene jeg har vært kunde så har de selv ringt meg og spurt om jeg har vært fornøyd. "Nei, ikke med dekningen, " har jeg svart. Så det er rart at dette ikke har blitt registrert.
Hei, Susanne Dette ønsker jeg at vi ser nærmere på! Send meg en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no