ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger ringer på telefon og setter i gang oveføringsprosessen uten godkjennelse. Tilbyr "billigere" abonnement til student, men tilbyr samme pris som annonseres på nettside. Selger tilbys å ringe tilbake om en uke for å diskutere bytte, men påstår at en ikke kan vente med et slik "tilbud" som han tilbyr, til tross for samme pris annonsert på nett. Blir hørtbart irritert, kort og uhøflig i tiltale når han bes vente, og oppleves som grensende til uforskammet. Bra: Presenterer seg selv Har ikke prøvd ICE som leverandør, men sikkert bra Dårlig: Utålmodig, uhøflig, delvis uærlig, nedlatende og pushende selger
Hei, Håkon! Veldig synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med en av selgerne våre. Vi ønsker å beklage så mye for opplevelsen du har hatt, og vi skal ta med tilbakemeldingen videre, slik at de blir gjort oppmerksom på dette. Takk for tilbakemeldingen din! God sommer 🌞 Mvh. Kristine ice.no
Kjempefornøyd 😁 Har flere abonnement nummer. Mobil og Mobil bredbånd.
Hei, Lars Dette var hyggelig lesning! Det gleder meg at du er så fornøyd 😊 God sommer 🌞 Mvh. Tina ice.no
Som kort står i router på fast sted med god dekning. Det går allikevel VELDIG tregt til tider. Enkelte ganger så tregt at speedometer test ikke virker. Har 1000 GB, men hva hjelper det når det ikke kan brukes. Fungerer bra til streaming deler av året, men svært dårlig nå på sommeren. Var fornøyd frem til juli, men nå angrer jeg på at jeg ikke byttet før sommeren.
Hei, Morten Har du forsøkt en enkel omstart? Send meg gjerne en e-post til [email protected] hvor du oppgir fullt navn og nummer så kan jeg ta en nærmere kikk på dette. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
På min tidligere omtale skrev jeg at det var 1mnd igjen av bindingstiden, men det var faktisk mindre, bare 17 dager igjen. Kundeservice påstår at de har ringt meg for å opplyse om at jeg hadde bindingstid litt til. Dette kan jeg ikke huske at har skjedd. Denne informasjonen har jeg ikke fått klart og tydelig. Hadde jeg visst at jeg måtte betale 3000 kr fordi det var igjen 17 dager av bindingstiden hadde jeg selvfølgelig ringt det andre selskapet og bedt om utsettelse. Ice sin kundeservice påstår at jeg aldri har klaget på dekningen. Men i løpet av de 23 mnd og 13 dagene jeg har vært kunde så har de selv ringt meg og spurt om jeg har vært fornøyd. "Nei, ikke med dekningen, " har jeg svart. Så det er rart at dette ikke har blitt registrert.
Hei, Susanne Dette ønsker jeg at vi ser nærmere på! Send meg en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Hadde problemer med dekning i utlandet, snakket med kundeservice i EN time, før de til slutt forlot chatten uten å ha hjulpet meg frem til en løsning. Etter samtalen på 1 time søkte jeg opp problemet og fant en formel på ICE sin hjemmeside som var enkel å følge, jeg gjorde det selv på 2 minutter. Grunnen til at vi brukte en time uten å løse det var fordi jeg ble forklart til å leite etter en app med tannhjul som logo, selvom det står TYDELIG at det er for android, og jeg ga beskjed med en gang vi begynte chatten at jeg har Iphone. utrolig frustrerende og dårlig service.
Hei, Jørgen Dette var veldig leit å høre! Beklager for at du brukte unødvendig med tid og energi uten å få den hjelpen du trengte. Syns det var veldig fint at du fikk løst problemet på egenhånd, og jeg håper at utenlandsoppholdet var bra 😊 Var det denne guiden du fulgte? https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/?ref=3604 Det står mye nyttige råd og tips på hjemmesiden vår om du skulle stå fast med noe en annen gang. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Etter 14 dager med Ice ser jeg store utfordringer med god dekning med Ice ift. andre leverandører jeg tidligere har hatt. Når det gjelder data, er det graverende hvor dårlig dekningen er. I sentrale strøk er det også dårlig. Etter E 18 var det ingen dekning, noe jeg finner merkelig!! Vurderer å bytte hvis dette fortsetter.
Hei Svein Dette må vi få orden på. Det er fint om du sender meg en e-post til [email protected]. Legg da ved ditt mobilnummer og ditt navn, og en nærmere beskrivelse av hvor du har problemer, så vil jeg se på dette for deg i løpet av kort tid. I mellomtiden ønsker jeg deg en fin sommer! Mvh Heidi ice.no
Etter at jeg kom med kritikk av ICe ved min forrige omtale har jeg fått en oppklaring fra Ice som var meget bra. Litt mangelfull kunnskap hos kundeservice , men det ble oppklart. Antagelig hadde min misoppfatning blitt oppklart i løpet av sommeren. Mvh Geir .
Hei Geir Takk for tilbakemeldingen din. Det er godt å høre at du fikk avklart dette. Det er bare å ta kontakt med oss igjen, dersom det skulle være noe. Jeg ønsker deg en flott sommer! Mvh Heidi ice.no