ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som kort står i router på fast sted med god dekning. Det går allikevel VELDIG tregt til tider. Enkelte ganger så tregt at speedometer test ikke virker. Har 1000 GB, men hva hjelper det når det ikke kan brukes. Fungerer bra til streaming deler av året, men svært dårlig nå på sommeren. Var fornøyd frem til juli, men nå angrer jeg på at jeg ikke byttet før sommeren.
Hei, Morten Har du forsøkt en enkel omstart? Send meg gjerne en e-post til [email protected] hvor du oppgir fullt navn og nummer så kan jeg ta en nærmere kikk på dette. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
På min tidligere omtale skrev jeg at det var 1mnd igjen av bindingstiden, men det var faktisk mindre, bare 17 dager igjen. Kundeservice påstår at de har ringt meg for å opplyse om at jeg hadde bindingstid litt til. Dette kan jeg ikke huske at har skjedd. Denne informasjonen har jeg ikke fått klart og tydelig. Hadde jeg visst at jeg måtte betale 3000 kr fordi det var igjen 17 dager av bindingstiden hadde jeg selvfølgelig ringt det andre selskapet og bedt om utsettelse. Ice sin kundeservice påstår at jeg aldri har klaget på dekningen. Men i løpet av de 23 mnd og 13 dagene jeg har vært kunde så har de selv ringt meg og spurt om jeg har vært fornøyd. "Nei, ikke med dekningen, " har jeg svart. Så det er rart at dette ikke har blitt registrert.
Hei, Susanne Dette ønsker jeg at vi ser nærmere på! Send meg en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Hadde problemer med dekning i utlandet, snakket med kundeservice i EN time, før de til slutt forlot chatten uten å ha hjulpet meg frem til en løsning. Etter samtalen på 1 time søkte jeg opp problemet og fant en formel på ICE sin hjemmeside som var enkel å følge, jeg gjorde det selv på 2 minutter. Grunnen til at vi brukte en time uten å løse det var fordi jeg ble forklart til å leite etter en app med tannhjul som logo, selvom det står TYDELIG at det er for android, og jeg ga beskjed med en gang vi begynte chatten at jeg har Iphone. utrolig frustrerende og dårlig service.
Hei, Jørgen Dette var veldig leit å høre! Beklager for at du brukte unødvendig med tid og energi uten å få den hjelpen du trengte. Syns det var veldig fint at du fikk løst problemet på egenhånd, og jeg håper at utenlandsoppholdet var bra 😊 Var det denne guiden du fulgte? https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/?ref=3604 Det står mye nyttige råd og tips på hjemmesiden vår om du skulle stå fast med noe en annen gang. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Etter 14 dager med Ice ser jeg store utfordringer med god dekning med Ice ift. andre leverandører jeg tidligere har hatt. Når det gjelder data, er det graverende hvor dårlig dekningen er. I sentrale strøk er det også dårlig. Etter E 18 var det ingen dekning, noe jeg finner merkelig!! Vurderer å bytte hvis dette fortsetter.
Hei Svein Dette må vi få orden på. Det er fint om du sender meg en e-post til [email protected]. Legg da ved ditt mobilnummer og ditt navn, og en nærmere beskrivelse av hvor du har problemer, så vil jeg se på dette for deg i løpet av kort tid. I mellomtiden ønsker jeg deg en fin sommer! Mvh Heidi ice.no
Etter at jeg kom med kritikk av ICe ved min forrige omtale har jeg fått en oppklaring fra Ice som var meget bra. Litt mangelfull kunnskap hos kundeservice , men det ble oppklart. Antagelig hadde min misoppfatning blitt oppklart i løpet av sommeren. Mvh Geir .
Hei Geir Takk for tilbakemeldingen din. Det er godt å høre at du fikk avklart dette. Det er bare å ta kontakt med oss igjen, dersom det skulle være noe. Jeg ønsker deg en flott sommer! Mvh Heidi ice.no
Det er utrolig dårlig å måtte betale for en hel måned når man sier opp et abonnement. Jeg ringte kundeservice og fikk endel svada fra kundekonsulenten om at det var ikke han som bestemte reglene. Og endel hypoteser om bindingstid. Jeg spurte om det var bindingstid hos dere. Nei, fikk jeg til svar og da er det heller ikke noen hensikt fra dere å bruke slike hypoteser. Jeg fikk ny leverandør fra 6. juli og må betale for hele juli. Fem dager koster en hel måned. Dette er elendig service. Anbefaler ikke Ice. Utrolig skuffende.
Hei, Marit Det var leit å høre at du sitter med dette inntrykket. Vi som veldig mange andre mobilselskaper har at man må betale ut den måned man har startet i ved oppsigelse. Viser derfor til våre abonnementsvilkår som man kan lese via https://www.ice.no/vilkaar/vilkar-privatkunder/. Under punkt 11 i vilkårene står informasjonen om oppsigelse. Vilkårene har man godkjent når man bestilte abonnement hos oss. Håper dette ga en god forklaring på årsaken til faktureringen. Om det er noe mer du lurer på angående dette kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected] med ditt navn og telefonnummer, å vi vil gi deg tilbakemelding der. Mvh Christine ice.no
Svært dårlig, fakturerer for bruk i eu, men i avtalen er bruk i utlandet inkl. Ikke akkurat et selskap man kan stole på
Hei, Rolf Dette øsker jeg å se på for deg. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummeret og ditt navn, så skal jeg finne ut av det. Mvh Christine ice.no