ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
To ganger har jeg fullført overføring av nummer procedyren og bekreftet ovenfor banken min at jeg var kunde der. Fikk ingen kvitering fra operatøren. Tok kontakt med kundeservicen. De stillte bare tåpoelige spørsmål og kunne ikke hjelpe i det hele tatt. En av dem foreslår at jeg måtte få hjelp av noen som var teknisk kunnige. Jeg har arbeidet med datamaskiner siden 1978 og kan programmere i flere språk. Så foreslår hun at de kanskje ikke er det riktige selskapet for meg. Og det hadde (anonymisert navn) helt rett i. Jeg til Onecall og det tok 5 fem minutter å få abonnementet. Elendig kundestøtte.
Hei, Abutoma Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det er dumt at vi ikke fant en løsning og at du ikke fikk hjelp, men håper du er fornøyd med din nye operatør 😊 Mvh Julie ice.no
Er kjempefornøyd med Ice. Har aldri hatt problemer med de!
Hei Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Liker veldig godt at de har 2FA og en god app. Hatt litt trøbbel med 5G og noen dropouts på 4G. VoWiFi har vært veldig greit.
Hei, Nikko! Så godt å høre at du er fornøyd med ice appen 😊 Skulle du ha spørsmål eller ønsker hjelp til feilsøking er du velkommen til å kontakte vår kundesupport. Du kan nå oss på telefon 21000000, chat på ice.no eller via kontaktskjemaet: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Jeg ønsker deg en riktig fin helg! Mvh Julie ice.no
Har ingen ting å utsette på ICE, er fornøyd men kunne hatt bedre dekning noen plasser
Hei, Tor! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Setter pris på tilbakemeldingen din 😊 Når det gjelder dekning jobber vi med å bygge ut nettverket vårt ice+. I tillegg til vårt eget nettverk ice+ bruker vi også Telia sitt for å sikre kundene våre dekning der vi ennå ikke har bygd ut. https://www.ice.no/dekning/. Mvh Julie ice.no
De har ikke dekning der jeg bor så jeg måtte bytte til et selskap med Telenor-dekning
Hei, Dag! Det er leit å høre. I tillegg til vårt eget nettverk ice+ bruker vi også Telia sitt nettverk, der vi ikke har bygd ut eget. Du kan sjekke dekningskartet vårt her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Det er dumt at vår dekning ikke var god nok på din adresse. Vi jobber med å bygge ut nettverket vårt og håper kanskje vi ser deg igjen ved en senere anledning 😊 Mvh Julie ice.no
alltid dekning, aldri noe problem, billigst på markedet
Hei, Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no
Fått binding dobbelt både avtale og brudd som resulterte i dobbel gebyr. Føler med lurt. Har generelt forferdelig erfaring med hjelp når abonnementet ikke fungerer, mye dårlig dekning og perioder uten dekning uten forvarsel. Måtte bryte binding men ble igjen overrasket over dobbel sum og opplevelse av å være lurt med hele avtalen....
Hei, Håkon! Det er veldig leit å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Du er velkommen til å kontakte oss på kontaktskjema, chat eller på telefon 21000000. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh. Julie ice.no