ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Usikker på om det er nettet eller routeren. Plagsomt med hjemmekontor når det er slik.
Hei, Stig Dette må vi få sjekket opp. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi sjekke forholdene konkret hos deg. :) Mvh. Anne ice.no
Litt dårlig dekning på en del steder. Og hvor er 5G8
Hei, Dagfinn 5G-nettet vårt er under full utbygging, og du kan følge utviklingen her: https://www.ice.no/dekning/5g/. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du ønsker å sjekke for spesifikke områder. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg har ingen ting å klage over. Det var litt i begynnelsen for mange år siden, som ikke var helt bra når vi var i utlandet, men det er ordna for lenge siden.
Hei Harald O.E! Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at problemene du opplevde er blitt løst! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Får gjort det jeg skal på mobilen. Større krav har jeg ikke
Hei Eirik A! Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Aldri hatt noen problemer med Ice, vært kunde i flere år.
Hei Leif! Tusen takk for flott tilbakemelding, veldig gøy å høre at du er så fornøyd med oss:D Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg bruker ice ung inkl data frihet og jeg er kjempe fornøyd til nå og har til både jobbtelefon og til privat bruk. Kjempe fornøyd. og god dekning
Byttet til ice rundt desember 2022, har egentlig vært fornøyd samlet sett men det er når problemer oppstår man merker at de sliter litt på kundeservice fronten og kvaliteten på svarene de gir. De har utdaterte "guides" i appen og på sine sider når det kommer til oppsett av innstillinger på telefonen, dette virker det som de ikke vet om på kundeservice da det virker som de er outsourcet til et selskap som ikke har noen ting med ice å gjøre og må da sende henvendelser videre når det er litt mer avanserte ting enn å bestille et simkort eller ordne faktura. Dette fører til at det er ting som tar tid (i mitt tilfelle tok det 2-3 måneder før jeg fikk svar på min henvendelse, som i tillegg var en one-liner som besvarte 50% av problemstillingen, denne hadde også blitt rotet bort, selv om det ble purret på et par ganger i måneden på hva utfallet blir, selv om 3-4 kundebehandlere sa jeg skulle få svar innen 1-3 virkedager). Det virker ikke som om de på kundeservice helt vet hva status er når det er problemer med nettet, feks når det ikke gikk å ringe ut og telefonen bare hadde ice dekning og ikke ice+, så var svaret at det var fordi man har e-sim. Noe som ikke stemte... Kundeservice er raske å svare på chat og de prøver å hjelpe, men for mer "avanserte" problemer forutsetter det at ting faktisk blir sendt videre til ice fremfor at saken "henger" eller ikke blir registrert. Appen er en av de bedre, men få for guds skyld på plass pushvarsel når kundeservice svarer på chat, dette har blitt mast om i 6 måneder fra min side uten at det har skjedd noe her... De begynner å få 5G dekning flere steder for min egen del, WiFi tale er også på plass nå så det er et stort pluss å se at de klarer å utfordre på dette også. Har ikke hatt større problemer enn når jeg hadde Telia og Telenor, så vil fortsatt anbefale de hvis man har tenkt til å bytte, men vær klar over at ting kan ta tid hvis du har litt mer tekniske utfordringer mtp hvordan kundeservice fungerer, her var faktisk Telenor en av de bedre når det kom til å få tekniske svar. De har ikke mulighet til å endre forfallsdato og fakturaen "kommer når den kommer" (dvs det ikke er noen fast dato som man kan forholde seg til at den kommer) noe som trekker ned.