ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra. Oppryddet noe regning tull kjapt og godt. Kjapt svar på facebook messenger og sol klar at de strekker seg for å hjelpe.
Hei Ashley, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en flott helg! Mvh Carl-Fredrik Ice
Valget om sperring av abonnement. Kom noe langt fremme i valgene for automatisk betjening, men når en først kom gjennom, var servicen utmerket og nytt sim kom i posten 3 dager senere.
Hei Julie, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :) Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
I motsetning til andre billigselskaper (Talkmore og OneCall) framstår Ice som mer minimalistisk, men også mer rett fram, uten masse krimskrams. What you see is what you get. Går du over datagrensa betaler du ikke mer, du får kun redusert hastigheten, men kan velge å kjøpe datapakke om du vil fortsett med rask hastighet. Kundebehandlerne hos ice er veldig hyggelig og serviceinnstilte. Jeg hadde Ice lenge og var kjempefornøyd med alt. Lot meg lokke av et tilbud fra Talkmore og byttet til dem. Der hadde jeg en svært dårlig kundeopplevelse og har nå byttet tilbake tll Ice. Mannen min har hatt Ice hele tida og er også strålende fornøyd. Nå bytter jeg ikke igjen!
ICE måtte kjempe seg inn på mobilmarkedet, og de er faktisk en av svært få (3?) Mobiloperatører i Norge som ikke er eid av Telenor eller Telia. Så det står faktisk for sunn konkurranse. Grunnet at deres egne nett ikke er helt bygget ut, og slik jeg forstår så bruker ikke de andres uten roaming, så må man slå på roaming en del steder for å få dekning. Dette er litt uheldig hvis man skal på ferie og vil helst ikke roame der -- mange apper på en moderne smarttelefon er veldig ivrige på å snakke med Internett, selv om man ikke bruker de aktivt der og da. Annet enn det så har ICE bra kundeservice (på Facebook chat, bl.a.) og jeg er generelt fornøyd med mitt ICE abonnement.
Hei Armen, Tusen takk for en hyggelig omtale, Armen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Opplever at ICE er tilgjengelig for meg som kunde. Rask og konkret bistand. Hyggelig tone.
Hei Kim, Tusen takk for en flott tilbakemelding, Kim! Vi er super fornøyd med å ha deg som kunde. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE
Når det fungerer så er det helt strålende, og det fungerer som oftest 9/10 ganger. Eneste kjipe er at når de får nye systemer eller det skjer noe nytt så oppstår det MASSE rot. Og så er det selvfølgelig irriterende å hele tiden legge til MMS/4G innstillingene hver gang du reiser fra land til land og litt sånt. Men du får alltid en sms som forklarer hvordan du skal fikse opp i det momentant den registrerer landskifte :) Aldri fått overraskende høye fakturaer, selv når jeg har brukt opp datakvoten og fortsetter å bruke - du blir kastet inn i EDGE, men får aldri tillegg på faktura for bruken over kvoten din. DIGG! Anbefaler på det sterkeste! Og det beste av alt: De begynte med data rollover :D.
Hei Motoafro, Tusen takk for en super flott omtale, Motoafro! :) Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi er kjempe fornøyd med å ha deg som kunde. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Fungerer stort sett greit, men har litt for ofte problemer med melding mislykket- Kan være mobildekningen.
Hei Anne, Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Dersom du har problemer med å sende eller motta meldinger så er dette noe vi kan undersøke videre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice