ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke vært kunde lenge, men opplever et enkelt og bra mobilselskap med veldig god kundeservice! :)
Hei, Hilde Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Generelt misfornøyd. Etter et år sitter jeg igjen med følgende inntrykk: Generelt dårlig dekning enn andre selskaper. Blitt dobbeltfakturert. Og de brukte flere uker på å betale tilbake. Varierende kundeservice. Flere som ikke klarte å svare på spørsmål eller rette problenet. Og opp til flere ukers svartid på mail. Sinnsyke priser i utlandet (99 pr mb på Puerto Rico).
Hei, Øyvind Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "[email protected]" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din. Håper på høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig abonnement for meg med liten bruk. Hender noe går galt med bruk i utland og regninger, men det blir løst bra sammen med kundeservice. Liker ikke disse betalings telefonnummerene, men greier meg godt med facebook.
Hei, Svein Tusen takk for en hyggelig omtale- Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Om du skulle trenge hjelp i fremtiden så ringer du kostnadsfritt til oss på 08200 så lenge du er kunde. Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Facebook kundeservice svarer raskt og hyggelig og løser problemene mine.
Jeg liker ice.net, men dem har litt problemer med BankID. Ringte kundeservice og de fiksa saken. BankID går fremdeles litt tregt, men helt ok så lenge jeg kan komme inn. Nå har jeg fått problemer med at jeg mister 4g helt i Norge noen ganger, men får det tilbake når jeg trykker på dataroaming? Spørsmålet mitt er da... Koster det noe å låne et annet nettverk her i Norge?
Hei, Peter S Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Det koster ingenting ekstra å ha på dataroaming i Norge. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk melding om endring av abonnement fra 5 til 6 g. De på kunde sentre sier at jeg må bare akseptere det. Uprofesjonelt. Får ofte for høye regninger og ringer ikke mye.
Hei, Vedran Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "[email protected]" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din. Håper på høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
I Norge funker det greit, men måtte bytte nett manuelt for å få 4G i Sverige.