⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 009 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 009 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 009 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 434
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 009 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rett og slett dårlig dekning i Norge og utlandet

Omtale av  Dag J. M

Dårlig dekning. De jeg som regel er sammen med. Har en annen leverandør og har dekning hvor det en skulle være. Ikke ice.net.

Svar fra ice
28.06.2017 14:42

Hei, Dag J. M Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig dekning. Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Får svar på det jeg spør om

Omtale av  Kattarina

Det som er bra med ice-net er at jeg får svar på det jeg spør om, at det ikke er bindingstid, at det er rimelig, at det ikke er overfaturering. Svartid kan bli bedre?

Svar fra ice
28.06.2017 11:32

Hei, Kattarina Tusen takk for god tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre så din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Ganske bra, god prisvennlighet, men litt vanskelig å nå frem når uhellet først er ute

Omtale av  Mr

Etter et ran som var brutalt der mobil ble tatt en helg i Spania var det vanskelig å nå frem per pc (det ble ulogisk å skulle ringe når en var uten telefon). Fikk altså ikke sperret telefonen, slik at man blir resten av ferien gående frustrert og lure på hva som skjer. Det som skjer når blir ranet er noe man må forutsette vil skje, dessverre. Ellers er servicen hyggelig når man når frem, i løpet av det året jeg har vært kunde har også mye bedret seg med faktura og betaling. Men det bør være enda lettere å nå frem for service. Ellers er jeg ikke vært så opptatt av om det er raskt å laste ned, osv. Forøvrig lei all reklame om diverse teleoperatører... Det gjelder alle.

Svar fra ice
28.06.2017 11:31

Hei, Mr! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med servicen når du har vært i kontakt med oss. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Har ukes-abonnement, men etter to uker er hastighet skrudd ned

Omtale av  Mcbryden

Etter at to uker er gått må jeg vente til neste måned skal jeg inn på nettbank. Da er hastighet så liten at nettbanken tar timeout. Betaler 175 per uke for abonnement, men er bite-dosen brukt opp kan man sitte der med skjegget i postkassa. Hastigheten er minimal. Og er det flere brukere på skjer det at helt nettet stopper. Når ny måned starter er alt ok i to uker. Merkelig firma-policy.

Svar fra ice
30.06.2017 11:28

Hei, Mcbryden Hei, Robert! Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Kort forklart så tar vi ikke betalt for overforbruk, derimot så struper vi hastigheten opptil 64 kb/s. Du vil da få mulighet å beholde hastigheten til du får ny datapakke eller kjøpe ekstra datapakke. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Utlandsoppkobling

Omtale av  Thor H. N

Første gang i England sisthøst hadde jeg problemer med tlf forbindelse i to dager inntil jeg fikk satt opp tlf riktig. Nå har jeg vært over 50 timer på Kreta med samme problemet bare med en annen løsning på. Dere må skjerpe dere på dette feltet ellers bytter jeg til annen leverandør.

Svar fra ice
30.06.2017 11:28

Hei Thor H. N Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastisk

Omtale av  Eivind P

Har igrunn bare gode ord å bruke. Kan bli tatt seriøst. Det jobbes godt med å finne løsninger som er bra/best for kunden. At det få ganger kan være vente tid fra kundetjenesten på OM via Facebook er verdt det og man må faktisk ha tålmodighet og ikke forvente svar på sekundet. Jeg anbefaler dere på det sterkeste til familie og venner.

Svar fra ice
30.06.2017 11:28

Hei Eivind P Tusen takk for en hyggelig omtale. utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med løsningene våre. Vi digger at du anbefaler oss videre! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net

1 mnd

Omtale av  Thomas S

Rask kundeservice, men opplever dårlig nett der jeg ferdes, kan ikke ringe alltid å melde ifra, har kollegaer med Telenor som ikke opplever samme på samme steder. Tidligere hadde jeg Telenor og opplevde sjelden dårlig dekning, kan hende mitt bruksområde og min bruk har var mer samkjørt.

Svar fra ice
30.06.2017 11:28

Hei, Thomas S Tusen takk for tilbakemeldingen din. Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 4 009 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR