ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice fikk meg over fra telia som jeg har vært fornøyd med i 15 år pga bedre tilbud.Fikk ikke tilbudet som jeg ble lovet da overføringen skulle skje.Har måttet ringt kundeservice 2 ganger på 3 dager.Nå har de ikke holdt avtale for 2 gang.En stor skam for telefoniverdenen.Jeg fikk avtalene på epost,samt ligger inne på telefonlogg.Styr unna og her er det bare å komme seg tilbake til seriøse aktører.
Hei, Espen Dette høres ikke bra ut! Jeg skal naturligvis undersøke saken for deg, men trenger at du sender meg navnet ditt, samt hvilket nummer det gjelder. Kan du sende meg en e-post til [email protected], slik at vi kan finne en løsning? Jeg beklager for ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Jeg kontaktet kundeservice for en del uker siden men der var ikke noe hjelpe å få etter ca et quarter på telefon. Jeg får dekning på noen få apper men ikke alle. Jeg kan ikke sjekke e-post eller går i nettbanken osv. Jeg kontaktet kundesenteret så ba de meg slår mobilen min av og på igjen, men det hjalp jo ikke. Noen som vet om seriøse folk som jeg kan abonnere hos?
Hei, Victoria Beklager virkelig for at du ikke fikk den hjelpen du forventet da du var i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne undersøke dette nærmere for deg og hjelpe deg med å få alt til å fungere som det skal. Derfor ønsker jeg gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] med navnet og telefonnummeret ditt så vi kan finne ut hva som er feil. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Jeg sender sms men mottaker får ikke sms-jeg sender, Dette har foregått siden torsdag morgen, har ringt Ice flere ganger men til ingen nytte
Hei, Leonora Slik skal det selvfølgelig ikke være og beklager for at du ikke har fått den hjelpen du trenger. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og telefonnummer, og gjerne en forklaring på problemet du opplever, så vi kan kontakte deg og finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
ice er faktisk veldig useriøse. Jeg må bare skrive det rett ut slik det er altså. Det er noen par mnd siden nå hvor jeg sendte en e-post til ice angående noen faktura som hadde gått til inkasso. Tror du jeg noen gang fikk svar i fra ice? Nei, kundeservice er totalt borte hos ice noe som er veldig kritikk verdig spør du meg. Jeg må si meg skuffet over ice hvordan de behandler sine kunder. Jeg ber folk ligge langt unna ice det er noe av det mest useriøse mobilselskapet i Norge. Greit at jeg ikke var kunde hos ice lengre da jeg fikk inkassosakene fra ice, men det går faktisk ann å gi kundeservice. Jeg kommer aldri til å bli kunde hos ice igjen så lenge jeg lever på denne jord <3 hilsen en jævli misfornøyd kunde. Visma sin kundeservice var ikke noe bedre, men det trenger jeg ikke ta opp på deres her, men sakene løste seg etter mye om og men. Jeg elsker at både inkassoselskapet som ice bruker og ice har ansatte som gir faen i kundeservice. Tjener vel penger for å sitte på ræva foran en pc og ikke gjøre en dritt.
Hei, Marius Så synd å lese at du aldri fikk noe svar på henvendelsen din! 😔 Vi behandler alle mail vi får og svarer de fortløpende, med en behandlingstid på 1-2 virkedager. Men det kan dessverre skje at noen mailer aldri kommer frem til oss av forskjellige årsaker. Det kan f.eks ha vært en skrivefeil i e-postadressen, feil ved utsending, systemfeil, osv. Når man sender oss en e-post, får man ett automatisk svar tilbake med ett saksnummer, som viser at vi har mottatt e-posten man har sendt. Dette også for at vi enklere kan finne frem dersom du skulle ta kontakt ang. den bestemte saken, eller for å tilføye mer informasjon. Det er derfor fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret det gjelder, samt saksnummer på e-posten du sendte den gangen, slik at vi kan prøve å finne årsak til hvorfor du aldri mottok svar på denne. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Får 1TB for kr 99,- ekstra pr. mnd. Bra dekning i store deler av Trøndelag som er testet.
Hei, Knut! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Det stemmer, hos oss får du tilleggstjenesten Data Frihet med 1000GB til kr. 99,- ekstra per mnd. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har hat ice i mange år, kona og ungene også, i løpet av denne tiden har det fungert som forventet og dekningen i området har blitt gradvis bedre, må nevne at dekningen til de "store" har vært på samme nivå så ikke noe og utsette der. Enkelte plasser (samme sted) hender det samtalen bryter når en kjører bil. Jeg har aldri opplevd og bli oppringt fra selgere til ice, har fiber bredbånd fra en av Norges største leverandører som helle tiden ringer og spør om jeg ikke skal bytte til deres fantastiske mobilabonemang. Setter veldig pris på at ice ikke har sunket så dypt og respekterer meg som forbruker.
Hei, Alf A. Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd som ice kunde i alle disse årene!😁 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Operatøren drive å hoper på telia sitt dekning, sellom at i området er ice+ dekning. Ringte til kundeservice å klaget fikk svar at det går ikke an velge fast operatør. Det 1000 Gb er ubrukelig rett og slett. Har byttet til chilli allerede. Aldri mer ice
Hei, Alfred Veldig synd du har opplevd problemer med Data Frihet. Vårt eget nett (ice+) er det foretrukne nettet og telefonen skal derfor velge dette nettet i alle områder hvor dette er tilgjengelig. Men noen ganger kan dessverre telefonen tulle og hoppe over på Telias nett selvom ice+ skal være tilgjengelig. I disse tilfellene kan man "låse" nettet på telefonen til ice+. Om du sender oss en epost med fult navn og mobilnummeret dette gjelder, til [email protected], så kan vi sjekke om du skal ha ice+ tilgjengelig i området du oppholder deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no