ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt med kundeservice 4. Mai om min dårlige dekning etter mange tilbakemeldinger fra folk som hadde prøvd å ringe meg uten å få kontakt. Fikk mail fra kundeservice om at de hadde prøvd å ringe meg, jeg fikk selvfølgelig ingen oppringning pga. dekningen. Saken ble overført til teknisk avdeling samme dag. Da jeg ikke hadde hørt noe fra teknisk avdeling ennå den 18. mai valgte jeg å bytte mobiloperatør. Kanskje den hadde prøvd å ringe, hvem vet, når dekningen var så dårlig.
Hei, Sølvi Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som førte til at du byttet selskap. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg er meget fornøyd med Ice som abonnement. De er enkle på alle måter, og for en som vektlegger enkelhet i hverdagen var dette det helt klare valget for meg å ta. Takk for at dere er her!
Hei, Silje Tusen takk for en hyggelig omtale, Det varmer å høre at vi gjør hverdagen din enklere. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Ønsker deg og dine en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg synes dere burde fortsatt med å ha et 5GB abbonement med EU inkludert. Jeg og flere jeg kjenner vurderer å bytte operatør på grunn av dette.
Hei, Karl Tusen takk for hyggelig omtale, jeg tar med ønsket ditt videre internt. Det skjer mye spennende fremover, så det er bare å følge med! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
"bruk den overalt" ja særlig, 24kb/s er det du betaler for hvis du kjøper denne søppla. Reklamere at man skal kunne få god signal på hytta når man ikke får det midt i en bygd. Unngå Ice.net og spar dere for irriterende hodebry.
Hei, Persen Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Det er veldig dumt dersom du opplever oss slik. Dersom du sender en e-post til "[email protected]" slik at vi kan se hva vi kunne gjort annerledes i saken din. Ber deg oppgi følgende informasjon: - Fullt navn - Kundenummer - Beskrivelse av problemene du har opplevd Håper virkelig at du tar kontakt, slik at vi kan lære av denne saken. Ser at du har byttet selskap, men vit at du alltid er velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Best på pris, dekning og stabilt 4G nett. Meget fornøyd.
Problemer med abonnement i utlandet. Icenet mangler datapakke verden, f.eks USA som de andre har. Blir derfor veldig dyrt å benytte data i land utenfor EU/EØS.
Hei, Knut B Tusen takk for hyggelig omtale, det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen. Når det gjelder datapakker for verden så er dette noe vi jobber med. Men per dags dato så har vi ikke noe konkret dato når dette vil komme. Men bare å følge med videre, skjer masse spennende fremover. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mistet min telefon, ble litt bekymret for sperring siden jeg har ingen mulighet for å ringe. Kom hurtig i kontakt med kundebehandler selv om det er pinse. Bra!
Hei, Lars Tusen takk for en hyggelig omtale. Husk at du også kan bruke min-side for å sperre abonnementet ditt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net