ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøvd 8 gonga å få efaktura e komplett umulig. Sjøl om eg har gjort alt som skal gjerast ut i fra infomasjon.
Hei Sindre! Så leit å høre at du har problemer med å opprette efaktura. Det som er viktig er at det er registrert samme e-post adrese både i banken hos oss. Du kan gjerne kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så kan vi hjelpe deg å få sjekket opp i dette :) Mvh Stine Ice.no
Bruddgebyr ved bytte av ice abonnement internt(ved ønske om å bytte til et "billigere" ice-abo, vil det totalt sett kanskje bli dyrere, fordi man må betale bruddgebyr på rundt 800kr. Det vil altså i realiteten ikke bli et billigere abo.). De reklamerer for fritt bytte, ja kun hvis man velger et dyrere abonnement. Bruddgebyr ved kjøp av mobil pga. allerede binding(enkelt forklart, ekstra kjøp forlenget i realiteten binding med 6måneder for Ice sin del, totalt 18måneder vs. 12måneder). Det de i realiteten mener med det, er at man må vente 6måneder med å kjøpe ny mobil, slik at de "får" deg i 24måneder. Logisk tenkning gjelder ikke hos de.Hva om kunden(gjelder mange kunder) uansett ville ha byttet abo etter 12måneder? Da tjener de vel mere på å ha deg som kunde i 18måneder.Men de er så griske at de vil ha en bit av hele kaka. De har elendig kundeservice som er drillet på de tåpelige reglene de har, samt tilgjengelighet til kundeservice er relativt dårlig. I motsetning til de større etablerte teleselskap, som ALLTID finner ei løsning, trekker i fra kostnader, gir deg gratis det eller det som en bonus ut året feks. hvis man har opplevd at levert vare ikke har stått til kundens forventninger eller at de ikke har fått til å levere f.eks akkurat den hastigheten man har betalt for, opplevd ustabilitet i nettet osv, da FÅR man gratismåneder, kanskje høyere hastighet enn hva man betaler for, samt blir møtt av hyggelig kundeservice, som finner gode løsninger. ICE: 1/10
Hei, Jonas Det er leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Som kunde hos ice skal man føle seg ivaretatt i alle ledd, og jeg beklager hvis det ikke har skjedd for deg. Har du spørsmål om vilkårene tilknyttet Mobilbytte eller telefonbinding, eller eventuelt andre spørsmål, send oss gjerne en e-post til [email protected] så skal vi hjelpe deg. Mvh Jonas ice.no
Mangler eller selektive informerte vesentlig info om data-tilgang ved salget av abo med binding, dermed ble til økonomiske tap og uten data i utlandet.
Hei, Michelle! Dette var veldig leit å høre. Jeg beklager hvis du opplevde mangel på relevante opplysninger når du bestilte mobilabonnement hos oss. Dette er selvfølgelig noe vi ønsker å ha fokus på, og tilbakemeldingen din er tatt videre. Har du fortsatt usikkerheter rundt hva som er inkludert i abonnementet ditt, kontakt oss gjerne på [email protected]. Du kan også finne en prisoversikt på hjemmesiden vår. Mvh Jonas ice.no
Bare løgn og tull. Og les garantier osv nøye, for de dekker utrolig lite. Anbefaler overhodet ikke Ice.
Hei, Hege! Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi anbefaler alle våre kunder å ta kontakt med kundeservice om det skulle oppstå problemer. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med oppsummering på hvorfor du er misfornøyd, så skal vi undersøke dette og forhåpentligvis finne en løsning for deg. Mvh Jonas ice.no
Lover god dekning overalt tilnærma Telenor dening med sitt eget ice+. Det stemmer ikkje her på vestlandet vertfal. Billig men missfornøgd med dekning.
Hei, Silje Så leit at du opplever dårlig ice+ dekning. Om dekningskartet tilsier at det skal være god dekning der du bor, men du opplever at det er dårlig, send gjerne en e-post til [email protected], slik at vi får undersøkt dette. Du kan se dekningskartet her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Ønsker deg en god dag.
Dette svindel-selskapet anbefaler jeg ikke noen. Den korte versjonen er slik; Det ringer en hyggelig selger som klarer å overbevise en telia kunde ved å tilby en langt lavere pris med et godt innhold. Det jeg der i mot ikke viste var at ved å sette mitt privatabb mitt på bedriften så finnes det ikke noe som heter angrerett. Jeg tok kontakt med ice i god tid før det var gått 14 dager å fikk nærmest sjokk når de fortalte meg at i det sekundet jeg takket ja så forsvant viktige rettigheter som vanlig forbruker. Dette fordi jeg taklet ja til å spare en 50 lapp ytterligere i mnd ved å sette på bedrift. Bruddgebyret ble satt til 3.750 kroner i det sekundet jeg takket ja, til og med uten at abb har blitt aktivert enda. På toppen av kaka er det 24 måneder bindingstid. Jeg skal ta den kostnaden med bruddgebyret for dette svindel-selskapet bør verken jeg eller du som leser være kunde hos oss.
Hei, Daniel! Det er leit å høre at du sitter med en slik opplevelse av oss. Det stemmer at det ikke er angrerett på bedrift. Både i samtalen med selger og i kontraktsigneringen skal det komme klart frem at abonnementet gjelder bedrift og ikke privat. Avtalen er heller ikke bindende før kontrakten blir signert. Her ville jeg likevel anbefale deg å kontakte oss på [email protected] slik at vi kan ta en nærmere tatt på saken din, og finne ut nøyaktig hva som har skjedd. Mvh Jonas ice.no
Historikken på mine henvendelser om probleme, ligger hos Ice. Også teknisk support sin kontakt til meg, under oppholdet på Madeira. hvor det ble gjort kjent for meg, at det hadde blitt gjort en feil hos butikken som solgte meg mobilen i 2022, og at simkortet måtte byttes. Teknisk skulle sende nytt simkort, som skulle være i min postkasse før påske. Det kom ikke.
Hei Odd Johannes! Så leit å høre at du ikke har motatt nytt sim kort i tide. Hvis det er slik at du fortsatt ikke har motatt sim kan du gjerne kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så kan vi få fikset en annen løsning for å få skaffet deg simkort raskerere. Beklager dette! Mvh Stine Ice.no