ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen når en bruker kun telefonen til å ringe og sende meldinger- er det eneste som er noenlunde.
Jeg har vært kunde hos Ice i ca 1 år og har vært strålende fornøyd. MEN, så krevde Ice at kundene måtte bytte SIM-kort, etter dette har jeg ikke fått sendt MMS og Ice klarer ikke å hjelpe. Ice mente at jeg måtte skru av wifi hver gang jeg skulle sende MMS, deretter vente noen minutter for så å sende MMS. Noen andre som har hørt et så tåpelig svar?? Jeg har nå meldt overgang til annet selskap, dette blir for dumt for meg!
Sitter i Usa med 2 ubrukelige telefoner den ene som skulle være kontakt med omverden om noe skulle skje, og den andre som min sønn skulle bruke på pokemon og trenger vel ikke å fortelle om hvor mye tyn jeg har fått for det. Det er ikke slik lenger at det finnes telefonkiosker på hvert hjørne. Dette er ikke trygt. Det eneste som er bra er prisen, men er noe for godt til å være sant......
Dekningskartet sier "meget god dekning" men har ingen dekning. Mobilnett virker ikke i utlandet. 4G har eg aldri sett noe til. Kundeservice er umulig å få kontakt med. Ambefales IKKE.
Har mobilt bredbånd fra ice og det er mildt sagt en prøvelse både for tålmodigheten og blodtrykket. Det er forferdelig ustabilt og detter til stadighet ut, noe som er fryktelig irriterende. Virker bare en liten stund av gangen før det detter ut igjen og hastigheten er tragisk dårlig. Skal liksom være meget god dekning der jeg bor, det har jeg ingen tro på! Hvis dekningen her er "meget god" syns jeg synd på de som bare har "god" dekning!
At ikke automatisk oppsett på mms og data i 2016 er en tragedie. Selv i Sverige funket ikke data. Min samboers Ice abn virket ikke i det hele tatt. Dette er 5 dager siden! Jeg bytter telefon ofte, noen ganger noe for å teste nye merker (Android) Som ikke selges i Norge. Når jeg ringer eller mailer kundeservice om tekniske oppsett så spør de om hvilken telefon. Når jeg forteller det, så skjønner de ingenting... 'Aldri hørt om det merket, sikkert derfor det ikke virker'... De er helt på jordet. Helt feil jorde til og med! Styr unna! Jeg bytter nå!
Vært over en uke i Tyrkia uten å kunne bruke telefonen. Det er håpløst dårlig service. Blir å bytte abonnement når vi kommer hjem.