ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig, mulighet for billigare abonnement ved binding i eit år.
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Overraskende bra dekning i utkantstrøk til en god pris
Hei Caroline! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice elsker å tvinge kunden til å betale ekstremt mange og ekstremt store overaskelseavgifter.
Hei, Noam! Det er veldig leit at du ikke er fornøyd med oss. . Jeg håper derfor at du kontakter kundeservice, slik at vi kan se nærmere på dette. Du kan kontakte oss på telefon, chat eller kontaktskjema. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Kjempefornøyd med ice. Har vært kunde i Telia i 8 år og byttet for første gang for 1 år siden når de hadde Black Week tilbud - 40 GB til 299. Jeg var skeptisk siden nettet deres er ganske nytt men ble fort positivt overrasket med god hastighet og kundeservice. Skulle ønske at de var raskere med å komme med 5G men hastighetene er ganske gode selv med 4G.
Hei, Mathias Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, det setter vi stor pris på. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Meget bra mye data til en bra pris snakker med mine venner
Hei, Bjørn Det er flott å høre at du er fornøyd med ice! Vi håper det fortsatt sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Poor network, very often disconnect. Sometimes mobile internet doesn't work
Hello, Usama It's sad to hear that your subscription doesn't work well at your place. Please contact our customer support and we will check for problems in your area. You can contact our customer support by phone 21 00 00 00 or via our customer chat at ice.no. :) Best regards Anne ice.no
svindelselskap med aggressiv markedsføring ved aktivering av SIM-kortet, omdirigerte QR-koden til kortet meg til et skjema, hvoretter penger fra 100 til 400 KR per uke begynte å bli trukket fra bankkontoen min. Så etter slutten av kampanjen som SIM-kortene ble levert for, koblet de meg uavhengig til pakken og fakturerte meg 619 kr. uten å være enig med meg. frarøver meg retten til å velge. Påførte meg skade på 2000 kr. Om to måneder vil vi gi meg SIM-kort under kampanjen "PRØV OSS for 1 krone". SVINDEL
Hei I alle dager, dette må vi få sjekket opp. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på saken hos deg. Mvh. Anne ice.no