ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare gode erfaringer med mobiltelefonabonnementet fra Ice!
Hei, Kristian Så hyggelig melding å få! Jeg ønsker deg en fin dag, og håper på et langt kundeforhold med deg :-) Mvh Stine ice.no
Nå har jeg brukt en hel kveld for å sende MMS fra Spania. Jeg gir opp. Enten finner ICE en løsning, hvis ikke blir det ny leverandør. Alle tilgangspunkt er endret, men bare 12 usendte MMSer.
Hei, Gunnar Dette var kjedelig! Fungerer tale, SMS og mobildata som normalt? Jeg vil anbefale deg å påse at du har korrekt oppsett for MMS. Dette finner du her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/data--og-mms-innstillinger/ Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Hastighet fra ICE ligger på 10mb/s når telia router som er ved siden har 40mb/s Stor forskjelen i kvaliteten små forskjellen i prisen
Hei, Lukasz Det beste er å plassere ruteren så høyt så mulig og nærme et vindu for å få best mulig hastighet. Det er selvsagt forskjellige faktorer som kan påvirke hastigheten, og det er: -Avstand til basestasjon -Antall brukere som er koblet opp mot samme basestasjon -Tidspunkt på døgnet -Topografiske forhold (fjell, daler, skog) -Bygningsmasse (stål, betong, skjermet glass) -Har du brukt opp antall gigabyte inkludert i ditt abonnement, blir modemet satt ned i hastighet. Høy trafikk på senderen påvirker også hastigheten fordi mobilt bredbånd er en delingstjeneste. Dette er typisk fra kl. 17 til 23 om kvelden, og rundt ferietider som påske og sommerferie. Dersom du ønsker at jeg tar en titt på abonnementet ditt kan du sende meg en mail med ditt kundenummer til [email protected] Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Har gått fra bra dekning til å ikke være et alternativ for vår famile og flere jeg kjenner i dette området.
Hei, Trine Så leit å lese at du opplever dårlig dekning med våre tjenester! Jeg ønsker å undersøke dette nærmere, så jeg lurer på om du kan sende oss en e-post med din kontaktinformasjon, samt en liten forklaring på problemet til [email protected]? Hører fra deg! Jeg ønsker deg en fin kveld :) Mvh Stine ice.no
Internet not working 3day. I call icenet service. And not help my
Hi, Linas I am so sorry to read that you have had problems with mobile data for so long. I would like to check this for you :) Can you send us an e-mail to [email protected] with your name, date of birth and what number it's regarding? Also, you can write a short description of what the problem is. Have a nice day! Best regards Stine ice.no
Bank ID virker ikke i det hele tatt i USA mens tale og SMS kommer en sjelden gang frem. Hatt kontakt med kundeservice flere ganger ila siste måned uten resultat. Opplever kunde service og teknisk service ubrukelig, overlegen, uten empati og uten kunnskap å hjelpe til. Dette er ikke mobil abo. til dem som reiser og ellers til dem som har bruk for mobil telefon. Styr unna disse folka med dårligste nett og uten roaming avtaler med verden.
Hei, Djordje Dette var leit å høre! Jeg ønsker å undersøke dette nærmere, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Det skulle vise seg å bli veldig vanskelig å si opp avtalen om mobilt bredbånd hos ICE - Etter mange henvendelser og lang ventetid på telefon, fikk jeg rede på at det er en helt egen oppsigelseavdeling - Etter lang ventetid ga jeg opp og sendte en henvendelse gjennom chat. Jeg vet enda ikke om min oppsigelse er registrert. Jeg vil ikke anbefale ICE til andre - Styr unna er mitt råd.
Hei, Tom Så dumt at du har hatt så mye problemer med å registrere oppsigelsen din. Send oss en henvendelse med fullt navn og mobilnummeret dette gjelder, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no