ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gått fra bra dekning til å ikke være et alternativ for vår famile og flere jeg kjenner i dette området.
Hei, Trine Så leit å lese at du opplever dårlig dekning med våre tjenester! Jeg ønsker å undersøke dette nærmere, så jeg lurer på om du kan sende oss en e-post med din kontaktinformasjon, samt en liten forklaring på problemet til [email protected]? Hører fra deg! Jeg ønsker deg en fin kveld :) Mvh Stine ice.no
Internet not working 3day. I call icenet service. And not help my
Hi, Linas I am so sorry to read that you have had problems with mobile data for so long. I would like to check this for you :) Can you send us an e-mail to [email protected] with your name, date of birth and what number it's regarding? Also, you can write a short description of what the problem is. Have a nice day! Best regards Stine ice.no
Bank ID virker ikke i det hele tatt i USA mens tale og SMS kommer en sjelden gang frem. Hatt kontakt med kundeservice flere ganger ila siste måned uten resultat. Opplever kunde service og teknisk service ubrukelig, overlegen, uten empati og uten kunnskap å hjelpe til. Dette er ikke mobil abo. til dem som reiser og ellers til dem som har bruk for mobil telefon. Styr unna disse folka med dårligste nett og uten roaming avtaler med verden.
Hei, Djordje Dette var leit å høre! Jeg ønsker å undersøke dette nærmere, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Det skulle vise seg å bli veldig vanskelig å si opp avtalen om mobilt bredbånd hos ICE - Etter mange henvendelser og lang ventetid på telefon, fikk jeg rede på at det er en helt egen oppsigelseavdeling - Etter lang ventetid ga jeg opp og sendte en henvendelse gjennom chat. Jeg vet enda ikke om min oppsigelse er registrert. Jeg vil ikke anbefale ICE til andre - Styr unna er mitt råd.
Hei, Tom Så dumt at du har hatt så mye problemer med å registrere oppsigelsen din. Send oss en henvendelse med fullt navn og mobilnummeret dette gjelder, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Glad for at jeg hadde muligheten til å teste de billig før jeg velger abonnement. Det er super dårlig dekning på ice sine abonnementer og skikkelig dårlig internett hastighet. Anbefales ikke. Gleder meg til å bytte abonnement snart.
Hei Shima, Dette var trist å høre Jeg vil gjerne vil se nærmere på dette for deg, og det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved navn og mobilnummer eller kundenummer, så tar jeg kontakt med deg innen kort tid. I mellomtiden ønsker jeg deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Verste jeg har hatt. Må gå ut hele tiden for å ringe, andre hører mine samtaler hakkete og at jeg blir borte. Vanskelig å komme på nett med mobil.
Hei, Ann Så dumt å høre at du opplever problemer! Send oss gjerne en henvendelse med mobilnummeret ditt, samt adressen du opplever problemene på til [email protected], slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut av dette. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Hadde litt problemer fordi 1-års-avtale i forbindelse med kjøp av ny tlf.fortsatte ytterligere et halvt år fordi jeg ikke var oppmerksom nok. Jeg er en gammel dame, og jeg foreslo for Ice at de burde hatt et meldingssystem som gjorde kunden oppmerksom på at 12 mndr.var gått. Jeg ble trukket kr.900;- for mye på et halvt år (150,- pr.måned) - det burde vært unødvendig.
Hei, Ellen Takk for tilbakemeldingen din! Vi har tatt med ønsket ditt videre for vurdering. Så får vi krysse fingrene for at ice kan få en automatisk ordning på slike sms'er i fremtiden! 😊 Når det er sagt, vil jeg informere deg om at når du er ferdig med en 12. måneders avtale, blir ikke denne automatisk fornyet dersom du ikke sier ifra. Beløpet du har fortsatt å betale for, er for selve mobil-abonnementet ditt. Ønsker du å avslutte ditt mobilabonnement hos ice, kan du sende oss en henvendelse med fult navn, fødselsdato og mobilnummeret du ønsker å avslutte til [email protected], så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no