Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 008 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 008 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 433
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no

Linas

Omtale av  Linas

Internet not working 3day. I call icenet service. And not help my

Svar fra ice
12.10.2021 09:00

Hi, Linas I am so sorry to read that you have had problems with mobile data for so long. I would like to check this for you :) Can you send us an e-mail to [email protected] with your name, date of birth and what number it's regarding? Also, you can write a short description of what the problem is. Have a nice day! Best regards Stine ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bank ID og sms virker ikke i USA

Omtale av  Djordje Z

Bank ID virker ikke i det hele tatt i USA mens tale og SMS kommer en sjelden gang frem. Hatt kontakt med kundeservice flere ganger ila siste måned uten resultat. Opplever kunde service og teknisk service ubrukelig, overlegen, uten empati og uten kunnskap å hjelpe til. Dette er ikke mobil abo. til dem som reiser og ellers til dem som har bruk for mobil telefon. Styr unna disse folka med dårligste nett og uten roaming avtaler med verden.

Svar fra ice
12.10.2021 15:51

Hei, Djordje Dette var leit å høre! Jeg ønsker å undersøke dette nærmere, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Vanskelig oppsigelse

Omtale av  Tom

Det skulle vise seg å bli veldig vanskelig å si opp avtalen om mobilt bredbånd hos ICE - Etter mange henvendelser og lang ventetid på telefon, fikk jeg rede på at det er en helt egen oppsigelseavdeling - Etter lang ventetid ga jeg opp og sendte en henvendelse gjennom chat. Jeg vet enda ikke om min oppsigelse er registrert. Jeg vil ikke anbefale ICE til andre - Styr unna er mitt råd.

Svar fra ice
15.10.2021 15:14

Hei, Tom Så dumt at du har hatt så mye problemer med å registrere oppsigelsen din. Send oss en henvendelse med fullt navn og mobilnummeret dette gjelder, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Velkomstbonus

Omtale av  Shima

Glad for at jeg hadde muligheten til å teste de billig før jeg velger abonnement. Det er super dårlig dekning på ice sine abonnementer og skikkelig dårlig internett hastighet. Anbefales ikke. Gleder meg til å bytte abonnement snart.

Svar fra ice
11.10.2021 16:26

Hei Shima, Dette var trist å høre Jeg vil gjerne vil se nærmere på dette for deg, og det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved navn og mobilnummer eller kundenummer, så tar jeg kontakt med deg innen kort tid. I mellomtiden ønsker jeg deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no

Ekstremt dårlig

Omtale av  Ann

Verste jeg har hatt. Må gå ut hele tiden for å ringe, andre hører mine samtaler hakkete og at jeg blir borte. Vanskelig å komme på nett med mobil.

Svar fra ice
07.10.2021 11:06

Hei, Ann Så dumt å høre at du opplever problemer! Send oss gjerne en henvendelse med mobilnummeret ditt, samt adressen du opplever problemene på til [email protected], slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut av dette. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hjelpsomme

Omtale av  Ellen

Hadde litt problemer fordi 1-års-avtale i forbindelse med kjøp av ny tlf.fortsatte ytterligere et halvt år fordi jeg ikke var oppmerksom nok. Jeg er en gammel dame, og jeg foreslo for Ice at de burde hatt et meldingssystem som gjorde kunden oppmerksom på at 12 mndr.var gått. Jeg ble trukket kr.900;- for mye på et halvt år (150,- pr.måned) - det burde vært unødvendig.

Svar fra ice
05.10.2021 12:47

Hei, Ellen Takk for tilbakemeldingen din! Vi har tatt med ønsket ditt videre for vurdering. Så får vi krysse fingrene for at ice kan få en automatisk ordning på slike sms'er i fremtiden! 😊 Når det er sagt, vil jeg informere deg om at når du er ferdig med en 12. måneders avtale, blir ikke denne automatisk fornyet dersom du ikke sier ifra. Beløpet du har fortsatt å betale for, er for selve mobil-abonnementet ditt. Ønsker du å avslutte ditt mobilabonnement hos ice, kan du sende oss en henvendelse med fult navn, fødselsdato og mobilnummeret du ønsker å avslutte til [email protected], så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no

Data frihet er lureri og svindel

Omtale av  Atle

Problemet med data frihet er at telefonen stadig vekk kopler automatisk over på det vanlige nettet der datamengden er brukt opp. Dette til tross for at nettverk med Data frihet blir valgt manuelt så bytter den etter et par minutter alltid over til nettverket med den vanlige datakvoten fordi dette nettet har bedre dekning. Det hjelper lite å tilby 1000gb per måned for 99 kroner når det ikke går an å bruke de. Når man forsøker å deaktivere data frihet i appen får man beskjed om at tjenesten blir stoppet umiddelbart men at man allikevel må betale ut en hel måned. Dette til tross for at det aktivt legges vekt på når du bestiller at du kan avslutte tjenesten når som helst. Jeg synes det er svindel at Ice tar betalt for en tjeneste som rett å slett ikke fungerer. At dere på toppen av det hele aktivt i appen oppfordrer brukerne til å skrive opp i kalenderen hvilken dag vi skal stoppe tjenesten for å unngå å betale for en ny periode er ingenting annet enn tragisk. Hilsen fra en kunde som faktisk var fornøyd helt frem til Data frihet ble bestilt.

Svar fra ice
27.09.2021 14:30

Hei, Atle Så synd å lese at du ikke får Data Frihet til å fungere ordentlig! Data frihet fungerer kun i vårt eget nett, ice+ nettet. Dersom du befinner deg i ett område hvor vi benytter Telia isteden for ice, er det dessverre ikke mulig å bruke Data Frihet der. Du kan sjekke dekningskartet på hjemmesiden vår, www.ice.no, for å se om vi skulle hatt egen dekning i området du befinner deg. Er det slik at du skulle hatt fungere Data Frihet i dette området, er det fint om du sender oss en henvendelse med fult navn og mobilnummer, til [email protected], slik at vi kan sjekke opp i problemet for deg. Da kan vi også hjelpe deg med evt. deaktivering av tjenesten. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR