ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Plutselig tar datene slutt tidlig i måneden. jeg drar på ferie, og datemengden jeg har igjen er normal når jeg kommer tilbake fra ferie. Med 68 % av dataene. Så tar de plutselig slutt igjen, uten at jeg kan forstå det. . Hilsen Erik
Hei, Erik Dette hørtes rart ut. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så skal vi få sett nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Ice Max 50 mbit/s ble valgt, da de hadde det sterkeste signalet blant operatører i området for vår nye hytte. Den største og hurtigste pakken ble valgt, for å kunne sitte på hyttekontor i to parallelle Teams-møter, og for å kunne streame uten buffring. Stor skuffelse ! I perioder med litt mye trafikk på nettet, måler jeg 3-4 mbit/s, og på de beste tidene 10-12 mbit/s. Ice skylder på dårlig dekning, men jeg har klar sikt til senderen, og signalstyrken er ikke problemet. Jeg måler også betydelig dårligere hastighet sentralt i Stavanger, enn det jeg betaler for. Det arrogante svaret jeg får, er bare at jeg kan bytte til en annen operatør, hvis jeg er misfornøyd. Ice er fortsatt svært aktive med kampanjer på nye abonnementer, men vær klar over at kapasitet kan være et stort problem. Kjenner også andre med samme utfordringer.
Hei, Rune Det er leit å høre at det ikke fungerer tilfredsstillende for deg. I perioder med mange pålogget samtidig, noe som kan være aktuelt spesielt i hytteområder. Vi oppdaterer nettet vårt løpende, men vi har dessverre ikke oversikt over hvilke områder som utbygges når. Mvh. Anne ice.no
God oppetid, kundeservice og hastighet, prisen er også grei. Ser frem til enda bedre 5G dekning i Norge
Hei, Pål Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Bra mobil dekning med eget nett. Gode priser på mobil/data pakker.
Hei, Vidar Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Dårlig varsling når jeg var i utlandet,serlig ferje til Kiel.
Hei, Håkon Når telefonen kobles til et nettverk utenfor Norge, skal det alltid gå ut det vi kaller en Bon Voyage-melding med prisinformasjon for nettverket du kobles til. Har du opplevd ikke å motta en slik melding, så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi kan da sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no
Enkelt og raskt å skifte mellom abonnementene på nett. Viktig når bruken varierer mye på hytta.
Hei, Frode Takk for en hyggelig tilbakemelding. Ja, det er viktig å bruke valgmulighetene aktivt, og du kan endre abonnementene dynamisk ut fra forbruk hvis du ikke har binding. Mvh. Anne ice.no
Vi bruker tvillingkort slik at vi kan bruke nettbrett i bobilen både i Norge og Europa og se tv og data.
Hei, Janeann Her høres det ut som om dere har funnet en perfekt løsning for dere. :D Mvh. Anne ice.no