ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Trengte mere data i sommer. Kundeservice ordnet det på 2 sec.
Hei, Espen Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! 😀 Mvh. Kristine ice.no
Har fått god service ved hendvendelser til selskapet.
Hei, Hilde! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ice må orden WIFI tale til iPhone! Det er håpløst at du kan bruke wifi tale på andre telefoner og ikke iPhone. Jobber offshore så det er veldig viktig for meg og eneste grunnen til at jeg vurderer å bytte
Hei, Elise Vi støtter både 4G-tale og Wifi-tale på iPhone 😀 Du kan lese mer om dette på disse lenkene, og se hvilke modeller som støtter tjenestene: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/wi-fi-tale/ Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Ikke hatt problem med ice kundemottak. Men dekningen til ice i mitt område er for dårlig. Har prøvd utvendig retningsantenne på taket uten bedring. Umulig å se en film ferdig, vi ga opp! Har nå byttet til noe som er dobbelt så dyrt, men som fungerer.
Hei, Tom Så kjedelig å høre at du har hatt problemer med dekningen! 😔 Vi får dessverre ikke gjort noe feilsøk her i og med at det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg, men ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på dette. Mvh. Kristine ice.no
Slet med dårlig dekning og jeg ringer inn den 2. August og vil si opp, og får da info om at generell praksis hos dem er at man da må betale ut for hele måneden, selv om man vil skifte og ikke benytter seg lengre av deres abonnement. Vet ikke om dette er vanlig eller korrekt... Og Ice har ikke fri bruk for å ringe innen EU. Synd.
Hei, Mathilde Så trist å lese at du har hatt dårlig dekning med ice. Vi har en oppsigelsestid på inneværende måned, og må derfor betale hele måneden man sier opp abonnementet. Vi anbefaler derfor alltid å sette overføring til evt. ny operatør siste dagen i måneden, slik at man ikke må betale dobbelt. Vi har fri bruk i EU, og dersom du befinner deg i EU kan du ringe kostnadsfritt til andre land i EU. Men da Norge ikke er en del av EU, koster det ekstra å ringe fra Norge til EU. Mvh. Kristine ice.no
Dette er forferdelig.. Å dere må gjøre no med det.. Tok med bredbåndet til fjellet... Fantes ikke dekning Betaler dyre dommer for ting som ikke virke... FIKS!!!!!!!
Hei, Ronny Dette hørtes ikke bra ut. Jeg får dessverre ikke gjort feilsøk her, da det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut offentlig. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så skal vi nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
ELENDIG dekning å abonnement Å forferdelig kundebehandling å følte meg lurt og lite verd som kunde
Hei, Jan Dette var leit å høre, sånn ønsker vi ikke at det skal være hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] med telefonnummer og fullt navn, så skal vi se nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no