ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Slet med dårlig dekning og jeg ringer inn den 2. August og vil si opp, og får da info om at generell praksis hos dem er at man da må betale ut for hele måneden, selv om man vil skifte og ikke benytter seg lengre av deres abonnement. Vet ikke om dette er vanlig eller korrekt... Og Ice har ikke fri bruk for å ringe innen EU. Synd.
Hei, Mathilde Så trist å lese at du har hatt dårlig dekning med ice. Vi har en oppsigelsestid på inneværende måned, og må derfor betale hele måneden man sier opp abonnementet. Vi anbefaler derfor alltid å sette overføring til evt. ny operatør siste dagen i måneden, slik at man ikke må betale dobbelt. Vi har fri bruk i EU, og dersom du befinner deg i EU kan du ringe kostnadsfritt til andre land i EU. Men da Norge ikke er en del av EU, koster det ekstra å ringe fra Norge til EU. Mvh. Kristine ice.no
Dette er forferdelig.. Å dere må gjøre no med det.. Tok med bredbåndet til fjellet... Fantes ikke dekning Betaler dyre dommer for ting som ikke virke... FIKS!!!!!!!
Hei, Ronny Dette hørtes ikke bra ut. Jeg får dessverre ikke gjort feilsøk her, da det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut offentlig. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så skal vi nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
ELENDIG dekning å abonnement Å forferdelig kundebehandling å følte meg lurt og lite verd som kunde
Hei, Jan Dette var leit å høre, sånn ønsker vi ikke at det skal være hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] med telefonnummer og fullt navn, så skal vi se nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
De leverer ikke slik dekning somde skryter av ved telefonsalg. De finner frem underlige og for meg helt ukjente bestemmelser som de mener skal begrunne at de likevel ikke vil dekke bruddgebyr slik de har lovet. Jeg vil anbefale alle å unngå å inngå abonnementavtale med Ice.
Hei, Tor Dette var leit å høre. Jeg får dessverre ikke gjort feilsøk her, for det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her offentlig. Fungerer ikke abonnementet ditt tilfredsstillende, og det skal være god dekning i ditt område, høres det ut som om noe som bør sjekkes. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på nytt for teknisk gjennomgang. Mvh. Anne ice.no
Mitt tlf nr blir misbrukt i Spoofing. Det har skjedd over lang tid og pågår fortsatt. Det er veldig plagsomt med opptil flere tlf pr dag. Håper ICE sammen med andre operatører kan finne løsninger som kan hindre dette! Har dere forslag til hva jeg kan gjøre? Mvh Tom V. B.
Hei, Tom Dette kan jeg forstå at er kjempeirriterende, og det er dessverre veldig lite vi som operatør kan gjøre i slike saker. I og med at svindlerne her maskerer sitt eget nummer med vanlige numre i bruk, kan det ikke legges inn en generell sperre. Det vil jo da ha verre effekt for deg som tilfeldigvis eier nummeret. Generelt kan jeg anbefale deg å reservere nummeret ditt mot nummeropplysning, hvis du ikke allerede har gjort det. Det vil gjøre det vanskeligere for uvedkommende å få tak i telefonnummeret ditt. Forhåpentligvis gir dette seg om kort tid, og jeg beklager igjen at vi får gjort lite. Mvh. Anne ice.no
Lett å administrere og holde oversikt på bruken. Som regel rask og grei kundeservice
Hei, Bjørn Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Plutselig tar datene slutt tidlig i måneden. jeg drar på ferie, og datemengden jeg har igjen er normal når jeg kommer tilbake fra ferie. Med 68 % av dataene. Så tar de plutselig slutt igjen, uten at jeg kan forstå det. . Hilsen Erik
Hei, Erik Dette hørtes rart ut. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så skal vi få sett nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no