ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I 9 måneder har ice sendt regninger etter endt abonnement da jeg byttet over til Telia etter fylt 18 år. I starten så tok jeg kontakt da jeg fikk regninger, og de beklagde og jeg skulle bare se bort fra den regningen. Senere viser de til at min mor har fått inkasso og sperra alle 3 telefonene til familien. Da jeg bytter telefonoperatør før de som sagt automatisk oppsigelse, og tillegg til at jeg har ringt flere ganger. Nå er det nok og det blir forliksråd og sak pga de stopper aldri!
Hei Sara! Dette høres ikke rett ut. Anbefaler deg at du sender oss en e-post på [email protected] så vi kan få undersøkt dette. Mvh stine Ice.no
Byttet etter overtaling abonemang fra one call til ice. Byttet skulle tre i kraft idag kl 18:00. Sim kortet jeg mottok i post fungerer ikke, er for tiden uten operativ telefon linje. Totalt ubrukelig og ett skikkelig dårlig første inntrykk. Angrer stort på byttet og om mulig ville jeg betalt 4 ganger månedsbeløp til onecall for og sluppet unna den møkkagreia her.
Hei, Kjetil Dette er veldig uheldig! 😞 Jeg håper du kom i kontakt med oss enten på chat eller mail, slik at vi fikk løst dette! Hvis du ikke har vært i kontakt med oss enda, send oss gjerne en mail til [email protected] med oppsummering av saken. Mvh. Rebekka ice.no
Løfte om overgang til Telia ved dårlig dekning holder ikke
Hei, Bjørn Hos ice bruker vi vårt eget nettverk, i tillegg til Telia sitt. Vi bygger stadig ut nettverket vårt, og har nå en estimert befolkningsdekning på 99,6%. Vi jobber også med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker. Dekningskartet vårt er tilgjengelig via hjemmesiden vår, og jeg legger ved en link til deg: https://www.ice.no/dekning/kart/. Sliter du med dekning i et område der det i følge dekningskartet skal være god dekning, kontakt oss gjerne på [email protected] så skal vi selvfølgelig undersøke dette! Mvh Jonas ice.no
God kundeservice og rabatter. Kan anbefales. Har vært kunde i fra de startet.
Hei, Henning Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
I love this. I don't think I want to ewer change anything
Hi, Liv Thank you for a lovely statement. We highly appreciate this! Mvh. Anne ice.no
Veldig dårlig dekning med ice. Mange får ikke tilgang til min telefon. Ser ut som jeg er utilgjengelig
Hei, Hanna Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret ditt og hvor du vanligvis bruker telefonen din, så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Ujevn og dårlig dekning. Gode tilbud, og ganske god pris på familie abonnement. Pris på familieabonnement kunne ha vært bedre. Hva med en pott med data som fordeles av eier, samt lavere kostnad for resterende abonnement, kansje abonnement med flere simkort til fri bruk?!
Hei, Pluggen Gode tips som er tatt videre. Tusen takk for tilbakemelding! 😊 Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no