ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ujevn og dårlig dekning. Gode tilbud, og ganske god pris på familie abonnement. Pris på familieabonnement kunne ha vært bedre. Hva med en pott med data som fordeles av eier, samt lavere kostnad for resterende abonnement, kansje abonnement med flere simkort til fri bruk?!
Hei, Pluggen Gode tips som er tatt videre. Tusen takk for tilbakemelding! 😊 Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Jeg betaler kr 348 i måneden, 249 for abonnement med 8GB + 99 kr 1000 GB med data frihet. Data frihet er begrenset til 10 Mbit og ICE sitt eget nett. Jeg bor sentralt på Østlandet og har som regel alltid dekning med ICE og har ikke opplevd å betale ekstra en eneste gang i løpet av to år. Bruker 40-80 GB hver måned med masse streaming og en del deling av nett til PC med hjemmekontor, har en sjelden gang vært litt frustrert over tregt nett men det er sjelden. Det finnes ikke noe billigere for de som bor sentralt og ikke har unormale behov for hastighet.
Hei Karsten! Tusen takk for flott tilbakemelding! Veldig gøy å høre at vårt abonnementpasser på bra for deg :) Ha en super dag! Mvh Stine Ice.no
Enke som er minstepensjonist fikk bruddgebyr på 3000 fra sin avdøde mann. Sykt kynisk..
Hei Frode! Dette høres ikke rett ut. Send oss gjerne en e-pot på [email protected], så kan vi få sjekket opp i dette. Ha en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg ble oppringt av en i ice som ville selge meg et abonnement. Pris er veldig viktig for meh, og prisen han kunne gi var lavere enn det jeg hadde. Jeg ble lovet 6 måneder med et tilbud på ca 180-190kr. Jeg husker ikke helt hvor mange GB som var inkludert, men det er heller ikke viktig i dette tilfellet. Han som ville selge meg dette abonnementet sa at jeg kunne ringe ice etter 6 måneder og forlenge med enda en periode på 6 måneder til samme pris. Jeg reagerte da det stod på avtalen på sms at det kun gjaldt 6 måneder, og konfronterte selger med dette. Han kunne betrygge at det ikke ville være noe problem. Etter 5 måneder ringte jeg for å forlenge tilbudet, men da fikk jeg beskjed om at det kun var et velkomsttilbud som varte i 6 måneder. Helt håpløst! Jeg kommer aldri tilbake og vil advarer andre mot slike tilbud.
Hei Elise! Dette høres ikke bra ut! Tilbudet du har fått høre ut som vårt velkomst tilbud som mange av våre nye kunder får. Dette er kun tilgjengelig i 6måneder, så om selger har sagt at du kan forlenge dette etter det må jeg virkelig beklage. Dette skal jeg ta videre , så vi får informert alle våre selgere om at dette kun er et velkomsttilbud. Beklager igjen! Mvh Stine Ice.no
Ble oppringt av en selger som etter mye om og men klarte og overtale meg til å bytte fra Telia til Ice. Telefonen jeg hadde avbetaling på skulle da forsette som normalt. Dette skjedde ikke og Telia krevde hele beløpet for telefonen betalt. Dette var ikke i henhold til avtale med selger fra Ice.
Hei Geir! Dette høres ikke bra ut, nå er det jo slik at våre selgere ikke får sett hvilken avtale med Telia, så de skal ikke kunne love deg noe før du har pratet med de, men jeg vet at fler opperatører har det slik at man kan fortsette med nedbetalingsavtalen selvom man ikke har et aktivt abonnement. Jeg vil anbefale deg at du tar kontakt med oss på [email protected] så vi kan sjekket mer opp i dette. Mvh Stine Ice.no
- Ble lovet dekning av bruddgebyr , men får ekstra bindetid på 36mnd visst de betaler dette. Ble ikke opplyst av selger om dette I tilegg til 24mnd binding som var obligatorisk for den "gode" prisen de tilbydde. - Tilbyr ikke wifi tale om ikke rett telefon. (Dette oppdager man selvsagt etterpå) Men selvfølgelig tilbyr de ekstra tjenester som igjen koster mer penger for å kunne dekke dette. Styr unna!
Hei Bjørn! Dette høres ikke bra ut. Du kan gjerne ta kontakt med oss på ice.no@bytt hvor du kan sende oss en e-post med en forklaring på saken din, så skal vi få tatt en titt på den. Mvh Stine Ice.no
Vanskelig å få kontakt med. Lover å ringe tilbake, men gjør det ikke. Missfornøyd
Hei Knut E! Så leit å høre at du har den opplevelsen med oss, det er virkelig ikke slik vi ønsker at du som kunde skal oppleve. Hvis du ønsker er det mulighet å kontakte oss via vår chat eller e-post istedenfor om dette passer bedre :)