ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blev oppringt av en selger og fikk et tilbud. Sa at jeg ville tenke på det og blev enige om at han skulle ringe meg dagen derpå. Fikk deretter sms der jeg jeg blir bedt om å bekrefte avtalen. Gjorde ikke det og blev en time senere oppringt av noen fra ‘kvalitetsavdelingen’ og blir bedt om å svare ja på sms. Jeg sa at jeg ville tenke på det og at selgeren som ringte først skulle ringe meg dagen derpå. Han sier da at han ikle får lagt inn rabattene og ikke kommer seg videre på PC’n hvis jeg ikke svarer ja. Han sier og at det ikke vil bli opprettet abonnement før jeg snakket med selger, jeg trenger bare å svare slik at han kan få lagt in rabattene jeg er blitt tilbudt. Jeg svarer derfor ok på sms. Dagen derpå ringer selger opp og jeg gir beskjed om at vi ikke ønsker abonnementet fra ICE. Dagen derpå får jeg mail med info om overflytting av mitt abonnement til ICE. De har rett og slett jobbet i tandem og lurt meg til å svare på sms og dermed bestille et abonnement.
Hei, Alexander Det er veldig leit at dette har skjedd. Jeg håper at alt har løst seg nå, men hvis du har spørsmål så nøl ikke med å ta kontakt med oss. E-posten du kan kontakte oss på er [email protected]. Vi takker uansett for din tilbakemelding og tar dette videre til etteretning. Mvh. Julie ice.no
Ice er en av de tre ‘’store’’ med eget nett, som dekker i alle fall der jeg ferdes, i inn og utland. Ice er et av markedets rimeligste, med masser av GB inklusiv på siste tilbud i April . Veldig enkel og oversiktlig app, kun to tre tastetrykk så har en gitt bort GB til kona. Med sin rollover er det nesten umulig og gå tom for GB. Ice har gode tilbud på mobiltelefoner i sin nett butikk. Anbefales på beste.
Hei, Gustav Det er en fryd å lese! Håper dere blir i mange år fremover 😊 Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Veldig fornøyd anbefaler ønsker. Og fortsetter som kunde.
Hei, Saliha Det er en fryd å lese! Ønsker deg en god helg 😊 Mvh. Rebekka ice.no
Synes dere nå begynner å bli dyre, vurderer å endre abn til annen leverandør
Hei, Sidsel Det er leit at du ikke er fornøyd. Jeg har ikke tilgang til kundeinformasjonen din her, så får dessverre ikke sett hvilket abonnement du har i dag. Vi vil gjerne at du skal fortsette å være kunde hos oss, og jeg anbefaler at du kontakter oss på [email protected] slik at vi finner en løsning og et abonnement som passer for deg 😊 Ha en fin helg! Mvh. Julie ice.no
God kundeservice, har fungert godt i mange år både telefoni og trådløst bredbånd.
Hei, Tom Tusen takk for tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på 😊 Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Telefonen blir hurtig besvart av en kundebehandler med fin serviceinnstilling. Problem blir effektivt løst på en lettfattelig og enkel måte.
Hei Astrid 😊 Så flott å høre at du er fornøyd, og har fått hjelp ved behov! Takk for tilbakemeldingen din💕 Mvh Martine ice
Jeg får mobil gjennom jobben, og resten av familien har Ice. Rask og hyggelig kundeservice, og spesielt fikk vi god hjelp da sønnen mistet mobilen i utlandet. Ice har flere abonementer som passer ulike situasjoner, og vi har byttet flere ganger. Mine foreldre har også byttet til Ice basert på mine
Hei, Jon Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 Ha en super helg, allemann! Mvh. Rebekka ice.no