ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke billigst, men bra. Opplever bra dekning og hastighet.
Hei, Olav Takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no for en gjennomgang av abonnementet ditt, så får vi sjekket at du har den beste løsningen for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg var kunde av ICE i mange år, og har alltid vært storfornøyd, men høsten 2023 skjedde det noe i dekningen deres som gjør at jeg så meg nødt til å bytte mobilleverandør. De på andre siden av telefonlinjen hørte oss "metallisk" da vi pratet i telefonen hjemme. Det er ikke unikt for en spesiell type mobiltelefon, eller alene i området vi bor. Har opplevd det med flere som har Ice. Opplevde det også da jeg ringte til min samboer, mens jeg selv var ute. Hun hørte meg perfekt, jeg hørte henne greit, men det ble av og til metallisk. Var i dialog med ICE da det oppstod, men de kunne ikke finne noe feil på nettet. De anbefalte at jeg brukte WiFi-anrop, hvilket i og for seg er ok, men det er jo ikke en varig løsning. Det positive med ICE er at de har veldig rask kundeservice, svært gode priser og er gode når de har dekningen. Det negative er endringen i talekvaliteten.
Hei, Martin Dette var leit å høre. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en god løsning på problemet du opplevde. Vi jobber kontinuerlig med nettverket vårt, og vær ikke redd for å gi oss en ny sjanse i fremtiden. :) Mvh. Anne ice.no
Har vært veldig bra i mange år. Nå er de solgt til et annet selskap og prisen er allerede økt, så jeg ser meg om etter annet mobilabonnement
Hei, Vegard Vi har ikke hatt prisøkning på våre abonnement. Det kan dog være at du har hatt et rabattert abonnement som er ferdig. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så kan vi undersøke saken for deg. Når det gjelder Lyse Tele AS, vil eneste endring bli at fakturaavsender er Lyse Tele AS og ikke Ice Communication AS. Alt annet forblir som før. Mvh Rebekka ice.no
Ekstremt dårlig dekning. Jeg opplever flere ganger å ikke ha tilgjengelig nettverk.
Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂
Skiftet abonnement grunnet konstant ekko. Fikk bruddgebyr kr 750,- uten info om bruddgebyr. Ringte de. Tilbakemelding betal bruddgebyr! Må være lite forståelig for allmennheten, også for oss og dårlig kundeservice . Trodde ikke det var mulig
Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.
Ett firma jeg ikke har tilit .avtale ved kontrakt inngåelse 1 år.kontrakten kom overså att det var skrevet 2år .min feil men da mister mann tiliten
Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.
Veldig fornøyd med mobilbytte nå men ikke når jeg først skulle kjøpe telefon. Første gang jeg skulle bestille telefok via mobilbytte bestilte jeg en iphone 13 pro max (noen mnd før iphone 14 modellene ble sluppet) jeg la inn bestillingen og ventet. Etter en stunf hadde jeg glemt det litt av men innså det hadde gått opp imot 6 uker siden jeg bestilte telefonen og kontantet ice. Jeg ble da henvist videre til telefon leverandøren som igjen henviste meg tilbake til ice. Etter mye frem å tilbake fill jeg beskjed om denne telefonen hadde de skuttet og selge og skulle ikke komme inn igjen, samt min bestilling hadde blitt kansellert av dem flere uker tidligere. Jeg fikk aldri noe beskjed om bestillingen var kansellert å ga beskjed om jeg syntes dette var dårlig. De beklagte seg.. Men etter dette hadde iphone 14 modellene komt ut så jeg bestilte heller en av dem å her gikk alt bra! Telefonen kom fort å har ikke hatt noe problem siden!
Hei, Ola Dette er veldig beklagelig, og er noe vi absolutt burde informert om! Veldig bra at du er fornøyd med 14-modellen 😁 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no