ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimeligere mnd avtale på abonnement enn de fleste. MYE FOR PENGENE OG MYE DATA. Det som jeg ikke vet å gjøre er; viderekoble mitt gamle mobil nr fra et annet selskap til mitt nye hos Ice.net.
Hei, Rita H. T Tusen takk for en hyggelig omtale, Rita! Det er en fryd å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du trenger hjelp med å viderekoble nummeret ditt så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en strålende dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net er fantastisk. Det er billig og bra! På hytta til mamma er det bare jeg som har 4G+ (bare jeg som har ice abonnement). Til og med i kjellerstua til broren min har jeg 4G og der har han selv tregt mobilnett. God og hyggelig kundeservice, har alltid fått svar kjapt og hjelp med det jeg ville ha hjelp til. Lært en ting eller to også 👌 Her har dere en trofast kunde så lenge dere holder ting slik det er nå, eller bedre (om det er mulig da). Supert!
Hei, Janne C. B Tusen tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med oss. 💜 Vi er ekstremt glad for at nettopp du er kunde hos oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.💜 Ha en fortreffelig dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig. Omstilles ikke automatisk på utenlandsreiser som er en av grunnene til vurdering av annen aktør. Problemer med MMS. Tregt nett.
Hei, Marit Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Det er beklagelig å lese at du har problemer med tregt nett og MMS. sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å løse problemet du opplever. Håper å høre fra deg Mvh Carl-Fredrik ice.net
De nekter å finne feil i nettet. Løsningen dies er å fristille oss fra bindingstiden.
Støy og piping/hyling på innkommende samtaler. Går ikke an å føre en normal samtale, siden man må holde telefonen/handsfree en meter unna på grunn av ulydene i nettet. Kundeservice nekter for at det er et problem, og sier de ikke kommer til å gjøre noe med det. STYR UNNA!!!
Hei, Øystein Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har blitt tvunget over så vet ikke mye. Men er fint at dere kan nås på fb. Fine svar men kunne vært enda tydeligere på dem.
Hei, Gea Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldingene vi får og tar med oss dette videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Først ute med data rollover, ser frem til datasim for kartbruk, etc når det kommer. Savner tilbud med dual sim for bruk av samme nummer på 2 telefoner. Ellers grei service.
Hei, Odd I Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar jeg med ditt ønske videre intern så får vi se hva fremtiden bringer. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net